Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:34:03 GMT

رای هر نفر در انتخابات، تیری به سمت دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۵۲۷۱

رای هر نفر در انتخابات، تیری به سمت دشمن است

ایسنا/اصفهان امام جمعه خمینی شهر با بیان اینکه انتخابات سرنوشت کشور و نظام را رقم می‌زند، گفت: هر رای، یک تیر به سمت دشمن است، مشکلات و موانعی وجود دارد، اما قهر کردن با صندوق رای مشکلی را حل نخواهد کرد.

آیت الله سید محمد موسوی امروز (پنج شنبه- ۲۳ اردیبهشت ماه) در نماز عید سعید فطر در مصلای نماز جمعه خمینی شهر، اظهار کرد: ماه رمضان، ماهی است که مومن به مهمانی خدا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهی که میدان مسابقه است و کسی که در این میدان برنده شده در این روزه هدیه خود را دریافت می کند.

وی به عظمت روز عید فطر اشاره کرد و افزود: خداوند برای این روز حق قائل شده و امت اسلامی این روز را پیش خدا واسطه قرار می دهند. روز عید فطر متعلق به حجت خدا و امت اسلامی است و دعای ندبه از مستحبات این روز است.

امام جمعه خمینی شهر اظهار کرد: امت اسلامی در این روز با آرمان‌های اسلام تجدید میثاق می‌کنند. امروز جهان اسلام گرفتار مصیبت‌هایی است و در حالی نماز عید را برگزار کردیم که دل مسلمانان مجروح است.

وی افزود: ویروس منحوس کرونا جان تعدادی از هموطنان ما را گرفته است و مردم در سوگ این عزیزان هستند. از کادر پزشکی و کسانی که برای حفظ سلامت جامعه می کوشند تشکر می کنیم.

آیت الله موسوی به فاجعه اخیر کشور افغانستان اشاره و تصریح کرد: مصیب دوم جامعه اسلامی کشتار وحشیانه ای است که در افغانستان توسط یک گروهک آمریکایی اتفاق افتاد. با دسیسه‌های آمریکا و صهیونیست جمعی از دختران نونهال و بی گناه در مدرسه ای به نام سید الشهدا به شهادت رسیدند. 

وی افزود: حدود ۸۵ کودک و نوجوان در این مدرسه توسط دژخیمان به شهادت می‌رسند و متاسفانه سازمان‌های به ظاهر مدافع حقوق بشر در دنیا سکوت کرده‌اند و این مصیبت بزرگ انسانی را نادیده می‌گیرند.

خطیب نماز جمعه خمینی شهر مشکل فلسطین را از مصائب دیگر جهان اسلام دانست و اظهار کرد: در فلسطین اشغالی و غزه نیز جنایتکاران زنان و کودکان بی پناه غزه را به خاک و خون می‌کشند. آنها برای اینکه شکست های پی در پی را انتقام بگیرند این جنایت‌ها را مرتکب می شوند که این جنایات به خاطر استیصال آنهاست.

وی افزود: امروز چون گذشته نیست که فلسطینی‌ها با سنگ از خودشان دفاع کنند، بلکه امروز با موشک به جنگ دشمن می‌روند. رگبار موشک مقاومت  فلسطین اشغالی است و رژیم اشغالگر را هدف قرار می دهد. شمارش معکوس نابودی این غده سرطانی آغاز شده است.

امام جمعه خمینی شهر با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، گفت: انتخابات سرنوشت کشور و نظام را رقم می‌زند. مردم این انتخابات را جدی بگیرند، چرا که هر رای، یک تیر به سمت دشمن است. مشکلات و موانعی وجود دارد اما قهر کردن با صندوق رای مشکلی را حل نخواهد کرد. حضور پای صندوق های رای یکی از وظایف ماست و لبیک گوی ولی امر خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عيد فطر استانی شهرستانها نماز عيد فطر جمعه خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است

به گزارش خبرنگا مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس گفت: موضوع اصلی در عملیات «وعده صادق» تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده نیست، مهم اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است.

وی با اشاره به منویات رهبری، اظهار کرد: امروز در دنیا، چالش‌های رسانه‌ای بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن تأثیر گذار است.

امام جمعه پردیس افزود: امروز امپراطوری های دنیا در حال شکست خوردن است، حضور رسانه ای دشمن در حال متلاشی شدن است و آن طور که دشمن می‌خواهد روایت‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: امروز حصر شکسته شده و شاهد هستیم که تظاهرات ۱۰۰ هزار نفری در مسئله فلسطین در غرب به ویژه آمریکا به راه می‌افتد.

امام جمعه پردیس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به شعار سال اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در جهش تولید بسیار اهمیت دارد، تولید، حیثیت و شخصیت یک ملّت است و مشارکت مردم در جهش تولید این حیثیت ایران را حفظ خواهد کرد.

کد خبر 6089074

دیگر خبرها

  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏