Web Analytics Made Easy - Statcounter

مددجویان معتکف در زندان کرمانشاه در سومین روز اعتکاف با خانواده‌های خود دیدار و در ضیافت افطاری بر سر یک سفره نشستند.

خبرگزاری میزان - طی مراسمی با حضور توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، زندانیان استان کرمانشاه که به مدت ۳ روز در اعتکاف با معبود خود در راز و نیاز به سر بردند در روز پایانی اعتکاف، طی مراسمی با خانواده‌های خود دیدار و در ضیافت افطاری بر سر یک سفره نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم ضمن تقدیر از بانیان و برگزارکنندگان این مراسم گفت: هدف از تطبیق احکام قانونی با معیار‌های شرعی، دینی و اسلامی بازگشت سعادتمندانه افراد به جامعه و به زندگی عادی است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه افزود: حضور اعضاء خانواده در کنار یکدیگر نعمت بزرگی است که صحنه‌هایی زیبا و عبرت انگیزی را می‌توان در این مراسم مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: امید داریم در این ماه مبارک خداوند همه ما را مشمول عفو خود قرار داده و شما مددجویان عزیز با خدای خود پیمان بسته و هرگز به زندان برنگردید.

بیشتر بخوانید: افزایش سه برابری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند در گلستان

در ادامه مراسم حمید رضا پوریانی مدیرکل زندان‌های کرمانشاه در سخنانی شرکت مددجویان روزه دار در مراسم اعتکاف را برای شروع زندگی دوباره و سعادتمندانه در کنار کانون گرم خانواده بسیار مؤثر برشمرد، و این اتفاق را با توکل بر خداوند و اراده قوی امکان پذیر دانست.

این مراسم در محوطه باز زندان مرکزی کرمانشاه و با حضور برخی از مسئولین استان و نیز گروه‌های تواشیح و هنری و جمعی از مددجویان معتکف و خانواده‌های آنان در فضایی معنوی و صمیمی برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه زندانیان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

بختیاری افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این طرح با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بودگفت: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با بهره برداری از مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد