Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام رمضان در حاشیه تمرینات تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ در مجموعه ورزشی کاله مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، اظهار کرد: برای انتخاب تیم ملی ۲۰۲۴ سال گذشته به تمام استان‌های کشور سفر داشتیم و به همراه کادر فنی از ۶۸۰ بازیکن تست گرفتیم و تعداد ۱۴۸ نفر از این جمع استخراج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مرحله بعد مجدد در استان‌ها دست به آنالیز زدیم و در پایان تعداد به ۴۸ بسکتبالیست رسید، افزود: اردوهای ادواری با تعداد ۱۲ نفر برگزار می‌شود تا به آمادگی کامل برسیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ با اعلام اینکه درب تیم ملی برای ورود نفرات دیگر بسته نیست بلکه هر ۶ ماه یک بار تست داریم و دست به ارزیابی می‌زنیم، ادامه داد: ملی‌پوشان در شرایط سنی هستند که از لحاظ فنی و مهارتی در حال تغییر هستند و تا پایان سال ۲۰۲۳ ارزیابی‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود تا تیم خوب و شایسته نام ایران اسلامی داشته باشیم.

این مربی با اشاره به آماده‌سازی ملی‌پوشان در سال ۲۰۲۴ برای بازی‌های آسیایی، تصریح کرد: برای بازی‌های جهانی سه تیم به المپیک جهانی جوانان اعزام می‌شوند، این اقدام بزرگ می‌تواند پشتوانه‌سازی خوبی انجام دهد و امیدوارم بتوانیم با حمایت فدراسیون بسکتبال و باشگاه کاله نسل خوبی برای آینده معرفی کنیم.

رمضان با اعلام اینکه با هدف‌گذاری گام به گام برای رسیدن به روزهای آرمانی پیش می‌رویم، گفت: هدف‌گذاری ما فقط بازی‌های آسیایی و جهانی نیست بلکه شناسایی استعدادها و کسب آمادگی لازم برای رویدادهای پیش رو است تا بتوانیم نسل طلایی را به بستکبال ایران معرفی کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: بهرام رمضان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 

ایسنا/آذربایجان شرقی برای نخستین بار در تاریخ مسابقات بین المللی، یک تیم رباتیک از آذربایجان شرقی به جام جهانی رباتیک ۲۰۲۴ راه یافت. 

تیم رباتیک دبیرستان فرزانگان ۴تبریز به مربیگری سهیل شیخ احمدی و دستیارانش نوید اخوان، مسعود طهماسبی فرد و بهیاد زرنقی با عنوان «فیویورسا» که شش نفر از دانش‌آموزان پایه یازدهم ریاضی و فیزیک به اسامی آسمان محمدی، اسرا حلمی، لیلا پورخدایی، آرمیتا شهیم، ثمین اکرامی و کیمیا منفرد اعضای تیم می‌باشند که به جام جهانی رباتیک ۲۰۲۴ هلند راه یافت. 

تیم «فیویورسا» در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در فروردین ماه گذشته با کسب مدال نقره برتری خود را در مقابل تیم‌های قدرتمند و با تجربه پایتخت به نمایش گذاشتند و جزو ۹ تیم برتر سهمیه اعزام به مسابقات بین المللی ربوکاپ ۲۰۲۴ هلند را دریافت کردند. 

دختران تبریزی برای اولین بار در تاریخ مسابقات رباتیک به عنوان نماینده کشور ایران از آذربایجان شرقی در مسابقات جام جهانی رباتیک با رقبای خود از کشورهای مختلف به رقابت می‌پردازند. 

مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۲۴ از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ تیرماه سالجاری برگزار می‌شود و ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات بین المللی آزاد ایران به‌عنوان نماینده کشور برای شرکت در مسابقات به هلند اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • پیش‌بینی تورم جهانی بین سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • یونسکو جایزه آزادی مطبوعات ۲۰۲۴ را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد
  • پیش‌بینی رشد اقتصادی جهان در سال ۲۰۲۴
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴