Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@05:00:25 GMT

حسن خان محمدی: به پیروزی پرسپولیس در دربی امیدوارم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۵۵۰۴

حسن خان محمدی می گوید دربی 95 در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس در شرایط فنی خیلی خوبی قرار دارد

حسن خان محمدی پیشکسوت پرسپولیس درباره دربی 95 حرف زد.

به گزارش طرفداری، حسن خان محمدی به رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت:

این دربی در زمانی برگزار می‌شود که پرسپولیس در شرایط فنی خیلی خوبی قرار دارد. پرسپولیس در آسیا و برابر سپاهان، بازی‌های قابل قبولی را انجام داد و تا حد زیادی به نتایج دلخواه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در دیدار با سپاهان، یکسری حواشی به تیم وارد شد و بازیکنان با توجه به موقعیت بالاتر فنی که دارند، باید از این مساله پرهیز کنند و تمام تمرکزشان روی بازی معطوف باشد. البته در این مسیر قطعا کادرفنی به عنوان مسئول تیم این مساله را دنبال می‌کند.

خان محمدی درباره حساسیت دربی که حالا به جهت رقابت قهرمانی حساس‌ تر شده است، هم ادامه داد:

درست است که این بازی سه امتیاز دارد ولی با حساسیت‌های خاص خودش همراه است. البته باید بگویم واقعا این طور نیست که اگر پرسپولیس این بازی را برد، قهرمانی مسجل است یا این که اگر خدای ناکرده نبرد، قهرمان نخواهد شد. موضوع اصلی تاثیر روحی و روانی نتیجه این مسابقه است که شرایط آینده تیم و بازیکنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

خان محمدی تصریح کرد

قبل از بازی هم باید روی مسائل روحی و روانی کار کرد، چون ارتباط مستقیم به کیفیت و عملکرد بازیکنان دارد. این کار هم بر عهده کادرفنی است. من خیلی امیدوارم پرسپولیس سه امتیاز بازی را بگیرد، به ویژه که سپاهان هر چند با یک بازی بیشتر ولی با سه امتیاز اختلاف بالاتر است.

بازیکن اسبق پرسپولیس که همواره در دربی‌ها نمایش خوبی داشت، افزود:

مهم‌ترین عامل تاثیرگذار برای بازی بهتر در دربی، استرس کمتر و تمرکز بیشتر است. استرس هم به رفتار مدیریت، کادرفنی و هواداران برای این بازی بستگی دارد. فشار بیش از حد حتی می‌تواند مانع موفقیت شود. در این میان، کادرفنی در حالی که خودش تحت فشار زیادی خواهد بود، مجبور است فشارهای رسانه‌‌ها و هواداران روی بازیکنان را کم کند و آنها را در وضعیت سرشار از آرامش و بدون استرسی روانه مسابقه کند.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد برترین های قرن با اصغر مدیرروستا: 15 سالم بود پرویز قلیچ خانی را دیدم، از نیمه زمین گل می زد من فرهاد مجیدی هستم؛ بالغ تر و بلند مدت تر! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس رابطه بازیکنان یوونتوس با کریستیانو رونالدو به هم خورده است / گاتزتا محرومیت دو ساله از لیگ قهرمانان در انتظار یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید / ادعای اسکای

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حسن خان محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!