Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد امام رئیس کمیته هماهنگی و امور استان‌های جبهه اصلاحات ایران از آغاز به کار این کمیته از امروز خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، جواد امام رئیس کمیته  هماهنگی و امور استان‌های جبهه اصلاحات ایران از آغاز به کار این کمیته از امروز خبر داد.  

به گفته جواد امام،‌ این کمیته به منظور بهره گیری از ظرفیت حداکثری چهره‌های استانی مقیم مرکز در انسجام بخشی همه جریان‌های فکری اصلاحات در استان ها به نحو متناسب با شرایط و اقتضائات هر استان و برحسب ضرورت و نیاز با مشارکت فکری رابط استان، و هیات رییسه کمیته امور استان ها "میز مشورتی استان در مرکز" با دعوت حداقل 5 نفر از متنفذین استان تشکیل می شود که مشورت های لازم را ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رابطین استانی براساس آئین‌نامه‌ای که در کمیته به تصویب رسیده، وظایفی را برعهده دارند که؛ اول: رایزنی و پیگیری های لازم برای تعیین اعضای جبهه اصلاحات استان براساس مفاد این آیین نامه، دوم؛ رایزنی و پیگیری های لازم برای شناسایی اعضای پیشنهادی میز استان در مرکز و معرفی آنها به هیات رئیسه کمیته استان ها برای تایید و سوم؛ پیگیری تشکیل اولین جلسه جبهه اصلاحات استان و نظارت بر انتخاب اعضای هیات رئیسه جبهه و تنظیم صورتجلسه و ارائه به دبیرخانه از جمله این وظایف است.

کمیجانی: جبهه اصلاحات ستاد جداگانه می‌زند/ یک هفته مانده به انتخابات کاندیدای نهایی را معرفی می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات 1400 احزاب اصلاح طلب انتخابات 1400 احزاب اصلاح طلب جبهه اصلاحات امور استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره هماهنگی موسسه های خیریه و تشکلهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این مرکز دوازدهمین مرکز نیکوکاری در شهرستان برخوار و 577 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان است که با کمک خیران شهرها و روستاهاراه اندازی می شود.


ناصرعلی خاصی افزود: این مراکز در راستای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان و مددجویان به صورت محلی و در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی برای خیرین و نیکوکاران فعالیت می کند .


وی گفت: نظارت و ارزیابی مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد انجام و به خیران ارائه می شود .


مرکز نیکوکاری امام رئوف در درمانگاه زنده یاد علی قربانی شهر سین راه اندازی شد و مهمترین اولویت فعالیت آن خدمات و کمک های درمانی و راه اندازی درمانگاه شهر سین است.

دیگر خبرها

  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان