Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@01:55:10 GMT

مردم مواظب حیله دشمنان باشند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۵۹۳۳

مردم مواظب حیله دشمنان باشند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام مصطفی دلاوری امام جمعه رستاق با دعوت از مردم برای حضور هرچه باشکوه‌تر در انتخابات، گفت: مردم باید مواظب کید و نقشه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی برای صدمه زدن به انتخابات در کشور باشند.

او با محکوم نمودن جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در منطقه افزود: کشتار مردم غزه و فلسطین و نیز به خاک و خون کشیدن دختران نوجوان در افغانستان اقدامی بی شرمانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام دلاوری با مرور بر خطبه‌های نماز عید فطر آقا امیرالمؤمنین علی علیه السلام از "نهج البلاغه" و کتاب " من لایحضر الفقیه" اظهار داشت: مردم باید از دنیا پرستی و هر چیزی که باعث حب دنیا میشود، پرهیز کنند.

خطیب نماز جمعه رستاق با بیان نکاتی درباره عید سعید فطر تصریح کرد: در این روز پرداخت زکات فطره نباید فراموش شود.

امام جمعه رستاق در پایان از نوجوانان و جوانان مستعد دختر و پسر، برای ثبت نام در حوزه‌های علمیه و تحصیل علوم حوزوی دعوت کرد.

آئین عبادی و معنوی نماز عید سعید فطر به امامت امام جمعه رستاق در گلزار شهداء اسلام آباد رستاق برگزار شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز عید فطر استکبار جهانی جمعه رستاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند