Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@17:49:34 GMT

آیا سعید جلیلی در صورت ثبت‌‌نام رئیسی، نام نویسی می کند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۰۳۹

آیا سعید جلیلی در صورت ثبت‌‌نام رئیسی، نام نویسی می کند؟

به گزارش تسنیم، در پی قطعی شدن کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌‌جمهوری، سعید جلیلی در جلسه‌ای که با برخی افراد ستاد خود داشت اعلام کرد در صورت ثبت‌نام آقای رئیسی، در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام نخواهد کرد.

البته سعید جلیلی، عدم کاندیداتوری خود را منوط به کاندیداتوری آقای رئیسی کرده و گفته تنها در صورتی که آقای رئیسی در انتخابات ثبت‌نام نکند، کاندیدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور قنبرزاده درباره جایگاه تیم‌ هایی که در جدول رده بندی لیگ برتر هم امتیاز هستند و ابهاماتی که در مورد قانون سازمان لیگ در این زمینه وجود دارد، توضیح داد. وی با تاکید بر ابهاماتی که در مصوبه هیات رییسه در این زمینه وجود داشت، خاطرنشان کرد: در این مصوبه به صراحت عنوان شده بود در صورتی که امتیازات برابر باشد، تفاضل گل تعیین‌کننده است. موضوع بازی مستقیم در میان نبود.

قنبرزاده با اشاره به زمان این مصوبه و اینکه مربوط به دوره قبل هیات رییسه فعلی بود، خاطرنشان کرد: این مصوبه اصلاح نشده بود اما سازمان لیگ اقدام به انجام آن کرد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال همچنین در مورد باشگاه هایی که اقدام به انتشار بیانیه می کنند و جرایمی که سازمان لیگ برای آنها در نظر گرفته است، تصریح کرد: رفتارها در فوتبال حرفه ای نباید به این صورت باشد، برخی باشگاه‌ها در دقیقه ۲۰ بیانیه می‌دادند. برای بیانیه‌ نویسی میان باشگاه‌ها رقابت شکل گرفته بود. به همین دلیل هیات رییسه سازمان لیگ نشستی با حضور اکثریت اعضا برای ساماندهی این موضوع برگزار کرد و جرایمی برای این دسته باشگاه ها در نظر گرفت.

وی تاکید کرد: در صورت تکرار، مبلغ جریمه ها بیشتر می شود. تنبیهات انضباطی مانند محرومیت هم توسط کمیته انضباطی اعمال می شود. در کل انتظار این است که تمام باشگاه ها اگر اعتراضی دارند به منظور حفظ آرامش آن را به مبادی ذی‌ربط اعلام کنند.

قنبرزاده تاکید کرد: این اعتراض ها در کمیته‌های مربوطه بررسی خواهد شد. بنابراین نیازی به بیانیه‌نویسی نیست. برخی باشگاه‌ها، قانون فوق را رعایت کردند و فقط یکی دو نفر که پیشکسوت محسوب می‌شوند، صحبت‌هایی کردند که از باشگاه‌ها خواستیم این موضوع را پیگیری کنند.

کد خبر 6088917

دیگر خبرها

  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی