Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

امیر جعفر پور از کارشناسان جوان و خبره بخش حمل و نقل درون و برون شهری که سوابق متعدد مدیریتی در بخش های مرتبط با حمل و نقل  داشت، شامگاه چهارشنبه، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش تین نیوز، امیر جعفرپور متولد سال 1359 در مشهد بود که در 23 اردیبهشت سال 1400 در جوانی چشم از جهان فروبست.

وی از جمله کارشناسانی بود که روابط خوبی نیز با رسانه ها داشت و مقالات و یادداشت های زیادی از وی در رسانه های مختلف از جمله تین نیوز منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشت ناگهانی وی که به دلیل عارضه مغزی (سکته مغزی) رخ داد خانواده بزرگ حمل و نقل درون و برون شهری را عزادار کرد و در غم فرو برد.

به دنبال این رخداد غم انگیز همکاران و دوستان و افرادی که به نوعی شناختی از وی داشتند به ذکر ویژگی های وی منحصر به فرد وی اشاره کردند.

شبکه خبری تین نیوز ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم ایشان و جامعه حمل و نقل و عرض تسلیت به مناسبت این ضایعه غم انگیز، این پیام ها را به ترتیب حروف الفبای نام خانوادگی افراد در ادامه منتشر کرده است.

دیگر آشنایان آن مرحوم نیز می توانند با ذکر نام در زیر این مطلب و در بخش نظرهای کاربران، دیدگاه خود را در مورد ایشان درج کنند تا با تجمیع این پیام ها، یادمان برای ایشان در تین نیوز که ایشان چندین سال با بخش وبلاگ های آن همکاری رسانه ای نیز داشت، منتشر شود.

شهرام آدم نژاد:

متاسفانه روح بلند دوست عزیزمان جناب آقای دکتر امیر جعفرپور به ملکوت اعلی پیوست. این مصیبت را به همسر گرامی و سایر بازماندگان ایشان و خانواده بزرگ حمل و نقل کشور تسلیت عرض نموده و غفران واسعه را برای آن مرحوم مغفور از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم. حسب اطلاع برابر تصمیم خانواده ایشان، اعضای آن مرحوم به نیازمندان اهدا گردیده است.

مهرداد تقی زاده:

طلب آمرزش و مغفرت برای همکار عزیز دکتر جعفرپور دارم. روحش شاد.

محمدرضا ذوالقدر:

خداوند رحمتشان کند. چه روزگارغریبی ست.چه عزیزانی را در این کشتارجمعی به دست کرونا ازدست دادیم.چه مرگهایی خاموش و دردناک. چه ازدست دادن هایی ناگوار. چه غم هایی ماندنی و چه رفتن هایی فراموش نشدنی چه دوستان و عزیزانی چون :«مرحوم دکتر امیرجعفرپور » از جمع مان پرکشیدند و حقا جایشان پرنخواهد شد و مانندشان نخواهد آمد. قدر باهم بودن ها را بیشتر بدانیم وبایکدیگر مهربان تر وصمیمی تر باشیم.

مسعود ذهبیون:

دکتر امیر جعفر پور هم رفت! انسانی سالم و پاک و بی آلایش را از دست دادیم، انسانی متخصص و دلسوز، با آرزوهای بلند برای مردمش، پر تلاش و خستگی ناپذیر. حیف از اینکه فرصت نیافت.

خیلی به امور و مسائل نقد داشت و دوست داشت کاری کند و بنویسد، اما بهانه گیری‌های مدیران معمول مدیران ارشدش و... همیشه مانع بود، (که هنوز هم هست) و لذا تحملش سخت بود. خدایش رحمت کند و جایگاهش در کنار صلحا و شهدا باشد.

محمد سعید نژاد:

از میان دو چشم یک تن کم/ و از میان خرد هزاران بیش. خبر تاثر انگیز و دردناک ارتحال مردی از صاحبان فکر و اندیشه و عمل  در حوزه‌ حمل و نقل کشور و عزیزی متعهد، متین و با اخلاق دکتر امیر جعفرپور که در میانسالی بار سفر بست و در جوار رحمت الهی قرار گرفت هر انسانی را به درد می آورد. این مصیبت را به خانواده ایشان و همکاران او در وزارت راه تسلیت می گویم و برای انها ارزوی صبر جمیل و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت الهی خواستارم.

علیرضا سید وکیلی:

در پایان ماه مبارک رمضان و به پاس یک ماه روزه داری و عبادات خالصانه، خداوند سبحان دکتر امیر جعفر پور، این انسان مخلص را به سوی خود دعوت کرد و او مشتاقانه به سوی معبودش شتافت،  تا از دست  محبوب، پاداش اعمال خدایی و نیک خود را در جشن رمضان  دریافت کند،هرچند که ما هنوز از برکات وجودی این انسان متعهد، متخصص و با اخلاص به علت کوتاهی عمر شریفش، بهره کافی و وافی را نبردیم، ولی چه کنیم که شتاب او برای دیدار معشوق، این فرصت را از  ما گرفت و او به ابدیت و به خدا رسید، به اطلاع همه دوستان و آشنایان و همراهان می رساند.

سعید قصابیان:

درگذشت دکتر جعفر پور را به خانواده ایشان و جامعه حمل و نقل کشور  تسلیت عرض می کنم.

محمد کامیاب:

به راستی که: یاران چه غریبانه رفتند ازین خانه. به راستی که اندیشمندی فرهیخته و دلسوز بود. تسلیت به خانواده محترمش و به جامعه حمل و نقل کشور، خدایش رحمت کند جوانی با اخلاق با فضیلت، آگاه و دلسوز و صادق بود.

علیرضا منظری:

فردی عزیز و سخت کوش و متخصص و آگاه و با آرزوهای زیاد برای انجام خدمت از میان ما رفت. ای کاش فرصت می یافت تا به اهداف بلند خود می رسید و شناخته می شد. این رفتن غریبانه را به تمامی دوستان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و رحمت و برای خانواده او صبر را خواستارم.

مرتضی ناصریان:

خدایتعالی مرحوم دکتر جعفرپور را رحمت کند و با اولیای الهی محشور کند. نزدیک بیست سال دوست بودیم و در موضوعات متعددی با هم کار کردیم. فردی؛ خودساخته و فرهیخته، اهل علم و تدبیر، خدمتگزاری بی منت برای جامعه، دلسوز در مشکلات، متعبد و مقید به آداب اسلامی و عبادات، مدیری ارزشمدار و جهادی، مومن و فداکار به انقلاب اسلامی و ولایت، توانمند در مدیریت و سازماندهی، انگیزه بخش و حامی جذب نیروهای مومن و جوان، خندان و امیدوار، متوکل به خدایتعالی، متخصص، جامع نگر و آینده پژوه در حمل و نقل بود.

عبدالله نوروزی:

همی گفتم که خاقانی دریغا گوی من باشد/دریغا من شدم آخر دریغا گوی خاقانی   

 

زود بود ولی مشیت الهی او را که از دانش،تقوا و مسئولیت پذیری در جوار رحمت خود قرار دهد روحش شاد.

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ستاد سوخت کارشناس حمل و نقل حمل و نقل کشور آن مرحوم جعفر پور تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است

تین نیوز

سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: طبق قانون توسعه و مدیریت مصرف سوخت باید میزان سفرهای حمل ونقل درون شهری به ۷۵ درصد برسد که در حال حاضر زیر ۵۰ درصد است

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا احمدی سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: متوسط مصرف سوخت حدود ۱۲۰میلیون لیتر در روز است و نسبت به قانونی که پیش بینی شده میزان مصرف سوخت بسیار بیشتر شده است.

به گفته وی این میزان مصرف سوخت به دلیل سوء مدیریت ها در حوزه حمل ونقل عمومی است و با توجه به آنکه قانون توسعه و مدیریت مصرف پیش بینی کرده است که مصرف سوخت روند افزایشی داشته است و فاصله میزان مصرف با قانون پیش بینی شده است.

احمدی فینی گفت: میزان مصرف سوخت، بنزین، گازوئیل و برحسب میزان مسافر جابه جایی آنها و براساس بار است و با توجه به آنکه مقرر شده است ۷۵درصد از سفرهای درون شهری از طریق ناوگان حمل ونقلی و درون شهری انجام شود اما طبق بررسی های صورت گرفته میزان سفرهای انجام شده از طریق ناوگان حمل ونقلی زیر ۵۰ درصد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه