Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@10:31:57 GMT

رسانه ها زمینه پاسخگویی مسئولین را فراهم کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۲۱۱

به گزارش خبر نگار جام جم آنلاین یزد ، محمدعلی طالبی در نشست مشترک با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان ضمن قدردانی از تلاش های این تشکل در حوزه اطلاع رسانی اظهارداشت: گزارش ارائه شده در جلسه امروز، نشان دهنده فعال و پویا بودن خانه مطبوعات و رسانه ها است.

وی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مسئولین در تمامی زمینه ها، افزود: یکی از شاخص های حکمرانی خوب پاسخگویی است که این موضوع را دنبال کرده ایم

طالبی تصریح کرد: خانه مطبوعات، رسانه ها و خبرنگاران با مطالبه گری زمینه پاسخگویی مسئولین را فراهم کنند

استاندار در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به اهمیت مطبوعات در دنیای مدرن گفت: علی رغم توسعه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، مطبوعات با ویژگی های منحصربفرد خود همچنان در دنیای مدرن جایگاه خوبی دارند

وی افزود: با شناخت نیازها و سلایق جامعه و مردم و اعمال ابتکارات و خلاقیت ها، می توان جایگاه مطبوعات را ارتقا داد

استاندار در انتها ابراز امیدواری کرد، با پیگیری موثر خواسته های مطرح شده از سوی هیئت مدیره خانه مطبوعات در این نشست، شاهد اتفاقات خوبی در آینده ای نزدیک برای اعضای این تشکل باشیم

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رسانه خانه مطبوعات یزد خبر نگاران خانه مطبوعات رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!

به گزارش همشهری آنلاین، مثلا موقع بنزین زدن یکی از همین کارکنان جایگاه اصرار می‌کند که خودش برایتان بنزین بزند، یا درخواست می‌کند که کارت بانکی‌تان را به او بدهید تا پول بنزین را حساب کند و از همه شایع‌تر اینکه بخواهد به اصرار اکتان و محصولات مربوط به بنزین به شما بفروشد. البته این ترفندها دیگر لو رفته و بیشتر مردم از آن آگاهند. اما در تازه‌ترین اقدام، این افراد با جا به جایی تراشه‌های کارت سوخت، بنزین موجود در کارت‌ها را خالی می‌کنند.

موضوع از این قرار است که مثلا شما حال و حوصله از ماشین پیاده شدن و بنزین زدن را ندارید و در نتیجه موقع سوخت‌گیری از خودرو پیاده نمی‌شوید و متصدی جایگاه هم از این فرصت استفاده می‌کند و کارت سوخت را از شما می‌گیرد و پس از سوخت‌گیری کارت را به شما تحویل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: کارت سوخت در بازار سیاه حواس جمع به پمپ بنزین بروید

تا این قسمت از ماجرا همه‌چیز عادی به‌نظر می‌رسد، اما وقتی برای سوخت‌گیری بعدی مراجعه می‌کنید، با کارت سوخته مواجه می‌شوید و تا بخواهید برای گرفتن کارت سوخت المثنی اقدام کنید و این کارت به دستتان برسد، امکان سوخت‌گیری برای کسانی که تراشه قبلی را در اختیار دارند وجود دارد و هرماه بدون اینکه شما خبردار شوید کارتتان را خالی می‌کنند.

برای همین است که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بارها تأکید کرده که باید در هنگام سوخت‌گیری به مسائل ایمنی توجه کنید و با رعایت نکات ایمنی، از کارت سوخت شخصی خودتان استفاده و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی به دیگران جدا خودداری کنید.

ضمن اینکه هر تخلفی که در جایگاه‌های سوخت دیدید را از طریق تماس با شماره۰۹۶۲۷ گزارش دهید که در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع بررسی و اطلاع‌رسانی شود تا دیگران گول این کلاهبرداران را نخورند.

کد خبر 849397 برچسب‌ها سوخت - بنزین (کارت سوخت هوشمند) خبر مهم سهمیه بنزین سوخت - بنزین (پمپ بنزین)

دیگر خبرها

  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!