Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@22:10:48 GMT

شلیک به فرودگاه رامون

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۵۷۹

شلیک به فرودگاه رامون

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، گردان‌های عزالدین قسام از شلیک موشک میان‌برد به سوی فرودگاه «رامون» در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

سخنگوی این گردان‌ها اعلام کرد: «به دستور فرمانده کل ستاد، موشک عیاش با برد ۲۵۰ کیلومتری و قدرت تخریب بالا به سوی فرودگاه رامون شلیک شد.»

وی افزود که تمامی مناطق صهیونیست‌ها در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که یک مقام صهیونیستی مدعی شد که این خبر صحت ندارد و فرودگاه رامون روند عادی خود را ادامه می‌دهد.


 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فلسطین اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن عملیات وعده صادق، گفت: هر شلیک به سمت اسرائیل، قلب آمریکا را نشانه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، ظهر امروز_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت، پرداخت زکات را به‌عنوان یکی از واجبات مهم در زندگی برشمرد و اظهار کرد: هر کجا خداوند توصیه به زکات می‌کند این واژه را در کنار ستون دین «نماز» آورده‌است و باید بدانیم نماز و زکات قرین همدیگر هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن بعد از عملیات غرور آفرین وعده صادق که نتوانستند جلوی موشک‌های سپاه سرافراز ما را بگیرند مانند همیشه به رسانه روی آوردند، افزود: اثبات ظهور قدرت و اراده ملت ایران مهم‌ترین مسئله بود و شلیک به سمت رژیم غاصب صهیونیستی، شلیک به شیطان اکبر آمریکا است‌.

خطیب جمعه دهدشت به مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: از نیروی انتظامی و طرح نور حمایت خواهیم کرد، اجازه نمی‌دهیم که هیمنه نیروی انتظامی شکسته شود، هم‌وطنان مسلمان به حکم شرع و غیرمسلمان به حکم قانون موظف به رعایت حجاب هستند؛ حجاب از اصول اساسی انقلاب شکوهمند اسلامی است که همه باید نسبت آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم‌.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به فرا رسیدن روز معلم، از معلمان به‌عنوان پایه‌گذار تمدن نوین نام برد و خاطرنشان کرد: به تعبیر امام راحل جایگاه معلم جایگاه انبیا است و دین و دنیای فرزندانمان در گرو کار و تلاش‌های آن‌ها است.

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه معلمان واجبات الهی، معارف و بذر دین را در قلب دانش‌آموزان خود بکارند، افزود: اگر معلم این کار را انجام دهد مانند حکاکی بر سنگ در قلب دانش‌آموز می‌ماند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای کهگیلویه تصریح کرد: مسئولان امر همه پیگیر هستند که اجلاسیه‌ای در شأن شهدا برگزار شود، حضور حماسی و انقلابی ما قدردانی از شهدا است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کم‌تر از شهادت نیست، خاطرنشان کرد: نسبت به تبلیغ، حضور، پیگیری و دعوت عموم مردم تکلیف همه ما است، باید نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

وی افزود: همه روز دوشنبه دهم اردیبهشت، ساعت ۲۰:۰۰ در دانشگاه آزاد دهدشت برای تکریم و تجلیل از شهدا حضور می‌یابیم، شهدایی که جان دادند تا امروز ما عزت داشته باشیم.

خطیب جمعه دهدشت با انتقاد از مسئولان راهداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جاده‌های آنتنی و روستایی شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: تعلل شما باعث می‌شود که کار به تأخیر بیافتد و باز به فصل بارش برسیم و همچنان روستاهای ما مشکل داشته باشند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: برای یک بار مشکل جاده در روستاها خصوصاً بخش دیشموک را حل کنید.

کد خبر 748118

دیگر خبرها

  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • فیلم| شلیک توپخانه ارتش سریلانکا در مراسم استقبال از رئیسی
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)