Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@13:22:18 GMT

نفرات برتر مسابقه مچ اندازی همگانی مشخص شدند 

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۶۷۶۳

نفرات برتر مسابقه مچ اندازی همگانی مشخص شدند 

نخستین دوره مسابقات مچ اندازی همگانی با حضور ۴۰ شرکت کننده از سراسر کشور در تهران برگزار شد.

به گزارش برنا، نخستین دوره مسابقات مچ اندازی همگانی با حضور ۴۰ شرکت کننده از سراسر کشور صبح روز پنجشنبه در تهران برگزار شد.

مسعود حیدرزاده، سرپرست کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات برای اولین بار در قالب همگانی و در دو بخش آقایان و بانوان و در دو وزن برگزار شد که پس از برگزاری مسابقات در سیستم دو حذفی نفرات برتر معرفی و از آن ها تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هدف از برگزاری این مسابقات مشارکت خانواده ها در امر ورزش است که مورد تاکید معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان بوده و شاهد هستیم که امروز خانواده ها نیز در کنار فرزندان و اعضای خانواده خود نیز در این مسابقات شرکت کردند.

سرپرست کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی با اشاره به توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف جامعه خاطرنشان کرد: امروز هیچ تفاوتی میان اقشار مختلف جامعه نیست و ما به دنبال اشاعه ورزش در میان کارمندان، جوانان، بانوان، اقشار مسن جامعه و همه اصناف هستیم. این اولین بار بود که چنین مسابقاتی در بطن جامعه برگزار می شد و به کمک سایر کمیته های تخصصی فدراسیون بدنسازی بزودی رویدادهای این چنینی را توسعه خواهیم داد.

لازم به ذکر است در بخش آقایان این دوره از مسابقات و در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم، وحیدرضا دهقانی از کازرون به مقام نخست رسید. محمد اکبری از تهران و داود گدایی از کرج نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. در وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم قنبر قاسمی از تهران به مقام نخست رسید و شاهین یارقاسمی از کرج دوم شد.

همچنین رضا ملکی از ایلام نیز به مقام سوم رسید. در بخش بانوان و در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم حمیده رزاقیان از تهران به مقام نخست رسید. طاهره اسکندری و رویا کرمی از تهران نیز به مقام دوم و سوم دست پیدا کردند.

همچنین در وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم سونیا امیرشقاقی از تهران موفق به کسب مقام اول شد و رویا مهبدی از شیراز و نسرین نکویی از تهران نیز به ترتیب به مقام دوم و سوم رسیدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مچ اندازی ۷۵ کیلوگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر شهرستان ساوجبلاغ در هفت محور تخصصی قرآن و عترت، ورزشی، فرهنگی و هنری، اقتصادی، اجتماعی، ایثار، شجاعت و فداکاری و علمی و پژوهشی و دو بخش جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

در این مراسم که در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن سینمای ۹ دی شهر هشتگرد برگزار می‌شود، از نفرات برگزیده بر اساس نظر داوران تجلیل به عمل می‌آید و به تمامی نفرات شرکت کننده در جشنواره گواهی حضور اعطا می‌شود.

میهمانان ویژه این مراسم، استاندار البرز، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان بوده و حضور برای عموم مردم شهرستان ساوجبلاغ آزاد است.

کد خبر 6097823

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد