Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – نشریه فوربس رده‌بندی پردرآمدترین ورزشکاران جهان در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد که در این رده‌بندی لیونل مسی کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا با سبقت گرفتن از کریستیانو رونالدو پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان در سال گذشته میلادی لقب گرفت.

طبق گزارش فوربس؛ مسی در سال گذشته، ۱۳۰ میلیون دلار درآمد داشته است که ۹۷ میلیون دلار آن از ورزش بوده و ۳۳ میلیون دلار آن از منابع غیرورزشی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مسی ۳۳ ساله، رونالدوی ۳۵ ساله با ۱۲۰ میلیون دلار درآمد دومین فوتبالیست پردرآمد سال ۲۰۲۰ بوده است. ستاره پرتغالی یوونتوس ۷۰ میلیون دلار از درآمدهایش را از ورزش و ۵۰ میلیون دلار دیگر را از فعالیت‌های غیرورزشی کسب کرده است.

با این حال نه مسی و نه رونالدو پردرآمدترین ورزشکاران جهان نیستند، چرا که جایگاه نخست رده‌بندی فوربس در اختیار کانر مک‌گرگور ستاره ایرلندی مسابقات UFC است که ۱۸۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

این جایگاه سال گذشته به راجر فدرر ستاره سوئیسی تنیس تعلق داشت اما با توجه به غیبت یک ساله پرافتخارترین تنیسور جهان به دلیل مصدومیت، او به رده هفتم پردرآمدترین ورزشکاران جهان سقوط کرده است. با این حال او باز هم طی سال گذشته ۹۰ میلیون دلار درآمد داشته است که تنها ۳ درصد آن جوایز و پاداش‌های ورزشی بوده و مابقی از فعالیت‌های غیرورزشی.

سه نفری که بالاتر از فدرر و پایین‌تر از رونالدو هستند نیز به ترتیب عبارتند از داک پرسکات از تیم فوتبال آمریکایی دالاس کابویز با ۱۰۷.۵ میلیون دلار درآمد (۹۷.۵ میلیون دلار از ورزش و ۱۰ میلیون دلار خارج از ورزش)، لبران جیمز ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در NBA با ۹۶.۵ میلیون دلار درآمد (۳۱.۵ میلیون دلار از ورزش و ۶۵ میلیون دلار خارج از ورزش) و نیمار ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ۹۵ میلیون دلار (۷۶ میلیون دلار از ورزش و ۱۹ میلیون دلار خارج از ورزش).

رده‌بندی ۱۰ ورزشکار پردرآمد دنیا در سال ۲۰۲۰ با حضور لوئیز همیلتون راننده انگلیسی تیم فرمول یک مرسدس با درآمدی ۸۲ میلیون دلاری (۷۰ میلیون دلار از ورزش و ۱۲ میلیون دلار از سایر فعالیت‌ها) به عنوان نفر هشتم، تام بردی بازیکن تیم تامپا بی بوکانیز در لیگ فوتبال آمریکایی با درآمدی ۷۶ میلیون دلاری (۴۵ میلیون دلار از ورزش و ۳۱ میلیون دلار از سایر فعالیت‌ها) به عنوان نفر نهم و کوین دورانت بازیکن تیم بسکتبال نیویورک نتس در لیگ NBA با درآمدی ۷۵ میلیون دلاری (۳۱ میلیون دلار از ورزش و ۴۴ میلیون دلار از سایر فعالیت‌ها) به عنوان نفر دهم، کامل می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیونل مسی کریستیانو رونالدو کانر مک گرگور لبران جیمز نیمار کانر مک گرگور کریستیانو رونالدو لبران جیمز لیونل مسی نیمار میلیون دلار از ورزش میلیون دلار درآمد ۵ میلیون دلار سال گذشته رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ

ضرر خالص بوئینگ در سه ماهه اول سال میلادی کنونی، ۳۵۵ میلیون دلار اعلام شد.

به گزارش ایسنا، غول هواپیماسازی آمریکایی بوئینگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ میزان ۳۵۵ میلیون دلار ضرر خالص داشته است.

بوئینگ در بیانیه‌ای اعلام کرد درآمد این شرکت ازجمله فروش محصولات و خدمات با کاهش ۷.۵ درصدی به ۱۶.۶ میلیارد دلار در دوره ژانویه تا مارس نسبت به مدت مشابه سال قبل رسیده است.

درآمد این شرکت از فروش هواپیماهای تجاری به ۴.۶۵ میلیارد دلار رسید، در حالی که درآمدهای دفاعی، فضایی و امنیتی ۶.۹۵ میلیارد دلار ثبت شد.

درآمد خدمات جهانی نیز در این دوره سه ماهه بالغ بر پنج میلیارد دلار بوده است.

همچنین شرکت بوئینگ اعلام کرد که درآمد سه ماهه اول مالی سال ۲۰۲۴ به میزان ۱۶.۵۷ میلیارد دلار بوده است. نتیجه بهتر از حد انتظار این شرکت زمانی حاصل شد که اقدامات جامع را در راستای تقویت کیفیت و ایمنی تجارت خود در نظر گرفت.

کل سفارشات معوقه این شرکت به ۵۲۹ میلیارد دلار افزایش یافت که شامل بیش از ۵۶۰۰ هواپیمای تجاری می‌شود. این شرکت کاهش سرعت تولید بوئینگ ۷۳۷ خود را به زیر ۳۸  فروند اعلام کرد که هدف از این اقدام ایجاد بهبود در سیستم مدیریت کیفیت آن است.

دیو کالهون، رئیس و مدیرعامل بوئینگ، اظهار کرد نتایج سه ماهه اول ما منعکس‌کننده اقدامات فوری برای کاهش سرعت تولید ۷۳۷ برای بهبود کیفیت آن است. ما برای تقویت سیستم‌های مدیریت کیفیت و ایمنی خود زمان بیشتری صرف خواهیم کرد و این اقدام آینده‌ای قوی‌تر و با ثبات‌تری را رقم خواهد زد.

به گزارش بیزنس، پس از انتشار این گزارش در پیش بازار نیویورک، سهام بوئینگ ۳.۷۰ درصد افزایش یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!