Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی‌احمد آقاپور رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان ‏کرونایی در مراکز درمانی استان به یک هزار و ۱۶۱ نفر رسید و ۵۵۵ بیمار کرونایی جدید ‏در استان شناسایی شد که از این تعداد ‏۲۰۷ نفر در مراکز درمانی بستری شده اند‎.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاپور از بستری بودن ۲۲۷ نفر از بیماران کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز ‏درمانی آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۴۹ نفر با استفاده از ونتیلاتور ‏تنفس می‌کنند‎.

او ادامه داد: بیشترین میزان بستری شدگان کرونایی استان با ۵۱۲ نفر به شهرستان ارومیه ‏مرکز استان مربوط می‌شود. ‏

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ‏در شبانه روز گذشته ۱۴ نفر در آذربایجان غربی در اثر ابتلا به کرونا جان خودرا از دست ‏دادند که از این تعداد ۵ نفر در ارومیه، ۲ نفر در خوی، ۲ نفر در سلماس و در هرکدام از شهر‌های بوکان، پیرانشهر، تکاب، ماکو، مهاباد و میاندوآب یک نفر گزارش شده است. ‏

آقاپور گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی‌ها به چهار هزار و ۴۰۹ نفر رسیده است‎. ‎

تاکنون حدود ۱۶۲ هزار و ۱۶۴ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند‎.

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس اجتماعی ارومیه آذربایجان غربی کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در ۲۴ ساعت گذشته این خبر‌ها بیشترین تعداد بازدید را درمیان خبر‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه چالدران  پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

دیگر خبرها

  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی