Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@07:46:38 GMT

افزایش گرما از ۲۵ اردیبهشت در اغلب شهرها

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۲۱۸

افزایش گرما از ۲۵ اردیبهشت در اغلب شهرها

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از شنبه ۲۵ اردیبهشت تا دوشنبه ۲۷ اردیبهشت هوا در اغلب نقاط کشور به طور نسبی دما افزایش می‌یابد.

به گزارش مشرق، محمد اصغری، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در ساعات بعد از ظهر و اواخر وقت در برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، همدان، مرکزی، قم، لرستان، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، کرمان، اصفهان، هرمزگان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان و گیلان رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همین شرایط جوی روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در برخی نقاط همدان، لرستان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، کرمان، هرمزگان، قزوین، البرز، تهران و سمنان پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت در ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و زاگرس مرکزی همچنین شمال آذربایجان غربی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اصغری اظهار کرد: روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت جوی پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است و اواخر وقت دوشنبه در برخی نقاط شمال غرب بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: از شنبه ۲۵ اردیبهشت تا دوشنبه ۲۷ اردیبهشت هوا در اغلب نقاط کشور به طور نسبی دما افزایش می‌یابد.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا بعدازظهر شنبه در ساعات بعد از ظهر با توجه به وزش باد شدید در بخش‌هایی از استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، البرز و تهران رخداد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

اصغری افزود: در سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان وزش باد شدید موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

وی افزود: اواخر وقت جمعه ۲۴ اردیبهشت و روز شنبه ۲۵ اردیبهشت با توجه به افزایش سرعت وزش باد در جنوب غرب کشور  وقوع گرد و خاک در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران روز آینده کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق و با احتمال باد و گرد و خاک پیش بینی می شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۲۷ و ۱۸ درجه خواهد بود.

اصغری اضافه‌کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای ۴ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین محمد اصغری هواشناسی اهواز رگبار باران هوای تهران اخبار حوادث سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی کشور هشدار هواشناسی پیش بینی هواشناسی هواشناسی استان تهران شنبه ۲۵ اردیبهشت پیش بینی می شود گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد

به گزارش صدای ایران از تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه در هفته دوم اردیبهشت با بازدهی منفی بسته شد. این در حالی بود که هفته گذشته با وجود کاهش قیمت دلار و اونس جهانی طلا، بازار فلز زرد تحت تاثیر ایجاد تنش در خصوص اجرای سامانه جامع تجارت و اعتراض طلافروشان قرار گرفته و برخلاف روند فاکتور‌های اساسی در برخی روز‌ها افزایشی بود.


بازار طلا به اخبار سیاسی گره خورد!

اخبار مساعدی که طی هفته گذشته در پی سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان روانه بازار‌های مالی شد، جو مثبتی در میان معامله‌گران به وجود آورد. در همین راستا برخی از فعالان اقتصادی این سفر را زمینه‌ساز کاهش فشار‌های اقتصادی و ارزی تعبیر می‌کنند و امیدوارند آینده بهتری در پرتو تعاملات منطقه‌ای در انتظار تهران باشد.

علاوه بر آن، به نظر می‌رسد موضوع سفر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران در تاریخ ۱۷ تا ۱۸ اردیبهشت، معامله‌گران را در لاک احتیاطی خواهد برد تا برآیند نتیجه این مذاکرات را در بازار‌های مالی بسنجند؛ بنابراین ریزش یا افزایش قیمت در بازار‌های مالی در روز‌های آینده به اخبار سیاسی بستگی دارد. باید توجه کرد عرصه سیاسی در ایران عرصه غافلگیری در دقیقه ۹۰ است و برای همین نمی‌توان قدم سیاسی و اقتصادی بعدی را پیش‌بینی کرد.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش طلای جهانی با رقم ۲۳۰۱ دلاری در حال معامله است. اونس جهانی نقره نیز روی قیمت ۲۶ دلار و ۵۵ سنتی ایستاده است. هر گرم نقره ۹۹۹ نیز روی رقم ۵۲ هزار و ۶۳۰ تومانی ایستاده است.

مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد

قیمت سکه امامی روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت روی رقم ۴۱ میلیون و ۸۰۹ هزار تومانی بسته شد. قیمت سکه بهار روی قیمت ۳۸ میلیون و ۲۳۰ هزار تومانی ایستاد. گفتنی است قیمت نیم سکه و ربع‌سکه به ترتیب با قیمت ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بسته شد. قیمت سکه گرمی روز پنجشنبه روی رقم ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی ایستاد.

قیمت طلا در آخرین روز معاملاتی هفته افزایش محدودی داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افزایش ۱۲۰ هزار تومانی در کانال ۱۴ میلیون تومانی بسته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۸ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۴۸ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۰۲ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه روز پنجشنبه بیشتر از رشد قیمت افزایش یافت. حباب سکه امامی ۳۰۰ هزار تومان، سکه بهار ۲۷۸ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۵۴ هزار تومان، ربع‌سکه ۲۲۷ هزار تومان و سکه گرمی ۲۱۴ هزار تومان افزایش دارد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد
  • حداقل تولید مرغ در اردیبهشت ۳۰۰ هزار تن است
  • وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان