Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری تسنیم:یک صفحه عبری زبان در فضای مجازی که خود را نزدیک به سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل معرفی می کند در خبر کوتاهی اعلام کرد کمک فوری آمریکا به اسرائیل به فرودگاه تل آویو رسیده است.

به نوشته این صفحه عبری زبان، یک فروند هواپیمای پهن پیکر ترابری ارتش آمریکا در فرودگاه بن گوریون به زمین نشسته و محموله خود را تخلیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواپیما که از نوع سی 17 است متعلق به مقر فرماندهی نیروی هوایی آمریکا در اروپا بوده و صبح امروز کمک های نظامی فوری از این پایگاه به تل آویو منتقل کرده است.‎

 اعتراف رسانه اسرائیلی به ناکارامدی گنبد‌آهین/ از ده‌ها موشک شلیک شده فقط ۱۰ مورد رهگیری می‌شود

یک روزنامه اسرائیلی اعتراف کرد از میان ده‌ها موشک شلیک شده به سوی سرزمین‌های اشغالی، سامانه گنبد آهنین فقط قادر به رهگیری ۱۰ موشک است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم روزنامه یدیعوت احرونوت در گزارشی در این باره با اشاره به حجم حملات موشکی تلافی جویانه گروه‌های مبارز فلسطینی اعتراف کرد از ده‌ها فروند موشک شلیک شده به سوی سرزمین های اشغالی سامانه پدافندی گنبد آهنین فقط 10 موشک را رهگیری و منهدم کرده است.

از سوی دیگر شبکه 12 تلویزیون اسرائیل هم در خبری با اشاره به هدف قرار گرفتن فرودگاه رامون خبر داد گروه‌های مقاومت فلسطین، اسرائیل را در محاصره کامل هوایی قرار داده اند.

به نوشته پایگاه اطلاع رسانی این شبکه عبری زبان ، بعد از تعطیل شدن فرودگاه بن گوریون ، فرودگاه رامون هم بسته شد تا پروازها به مقصد تل آویو به سوی قبرس هدایت شود.

از سوی دیگر پایگاه اطلاع رسانی کیکار ، رسانه یهودیان حریدی خبر داد خاخام ارشد اسرائیل که قصد دیدار با  یهودیان شهر اللد را داشت به توصیه سرویس‌های امنیتی با خودروی زره پوش شده عازم این منطقه شده است.

این ناکامی و شکست باعث شد تا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حضور در کنار یکی از سایت های پدافندی گنبد آهنین  در شهر اشدود به صهیونیستها خبر دهد این بار برای مقابله با حماس وقت بیشتری مورد نیاز است.

وی ضمن اعتراف به شکست در رهگیری موشک های مقاومت ادعا کرد محال است کارایی یک سامانه به 100 درصد برسد، اما تلاش ها برای بهبود این سامانه ادامه دارد.

در آخرین آمار اعلام شده رژیم صهیونیستی به هلاکت 13 صهیونیست و 150 زخمی اعتراف کرد و خبر داد حال 20 نفر از زخمی ها بسیار وخیم است در حالی که هر روز  گروه‌های مقاومت فلسطینی دقت موشک های خود را بیشتر به رخ  صهیونیست‌ها می کشند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش اسرائیل اعلام کرد که نزدیک به 10 موشک به مکانی نزدیک به گذرگاه کرم ابوسالم شلیک شده است و این گذرگاه در حال حاضر به روی کامیون ها بسته است.

روزنامه اسرائیل الیوم نیز نوشت یک حادثه غیرعادی در کرم ابوسالم رخ داده است. 

این روزنامه نوشت که حماس این گذرگاه را موشک باران کرد که در اثر آن شماری قربانی شدند.

روزنامه یدیعوت آحارنوت نیز نوشت که ارتش برای انتقال تلفات این حادثه بالگردها را فرا خوانده است.

پیش از این گردان های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که محل تجمع نیروهای ارتش رژیم اشغالگر  در مرکز کرم ابوسالم و اطراف آن را با موشک های«رجوم» عیار114 میلیمتر مورد حمله قرار داده است.

برخی رسانه های اسرائیلی نیز گزارش دادند که بیش از 10 نفر در این حمله زخمی شدند که امیدی به زندن ماندن 4 زخمی وجود ندارد.

 

دیگر خبرها

  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • روایت رسانه عبری از پیامدهای منفی اعتراضات دانشجویی
  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است
  • نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران