Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@21:52:56 GMT

برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۵۸۷

برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم

ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن با توجه به شرایطی که در جدول دارد برای سه امتیاز این بازی به میدان می‌رود و با توان بازی خواهدکرد.

مجید محافظت کار امروز (پنجشنبه- ۲۳ اردیبهشت) در نشست خبری پیش از بازی با گل ‌گهرسیرجان با تشکر از میزبانی باشگاه گهرگل، اظهارکرد: تیم گل‌گهر تیم باشخصیت و با ساختار خوبی است که از کادر فنی خوبی سود می‌برد و یکی از پرافتخارترین سرمربیان فوتبال ایران هدایت این تیم را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم فردا شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم و در نهایت اتفاقات خوبی برای تیم و هواداران ذوب‌آهن رخ دهد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط محمودآبادی، رنجبری و حسینی سه بازیکن تیم ذوب‌آهن گفت: در چند روز اخیر با تدابیری که سرمربی تیم داشتند، تمام تمرکز ما برای ریکاوری خوب بازیکنان بود تا آماده بازی شوند و بازیکنانی که نام بردید نیز جز نفرات تیم هستند که شامل همین برنامه بوده و مشکل خاصی نداریم، به جز قاسم حدادی فر که مصدوم است بقیه بازیکنان آماده و سرحال هستند.

به گزارش ایسنا، مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ خبرنگاری که پرسید با توجه به سیستم بازی مورد علاقه حسینی که دفاعی است، آیا فردا ذوب‌آهن به دنبال یک بازی دفاعی و یک امتیاز است یا تغییر رویه می‌دهد، خاطرنشان کرد: این نظر شما است و محترم، اما ذوب‌آهن با توجه به شرایطی که در جدول دارد برای سه امتیاز این بازی به میدان می‌رود و با توان بازی خواهدکرد، اینکه فردا چه برنامه‌ای خواهیم داشت و چه اتفاقی بیفتد به نظرم ۲۴ ساعت صبر کنیم تا در زمین شاهد آن باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال ایران تيم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال گل گهر سیرجان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم