Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره سال های دور تاج و استقلال، کسی که از او همواره به عنوان بزرگترین و بهترین مهاجم تاریخ استقلال یاد می شود. حسن روشن فوتبالش را از تاج آغاز کرد و به یک ستاره بزرگ در این تیم تبدیل شد. ستاره ای که نامش تا زمانی که استقلال هست، حوالی این تیم می چرخد. درخشش های حسن روشن در تاج باعث شد تا او با این تیم خیلی زود قهرمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل زیبای روشن به عقاب تهران بود که سند قهرمانی تاج در مسابقات جام باشگاههای تهران سال ۵۱ را امضا کرد. پس از ۷ سال حضور در تاج، روشن تصمیم گرفت لژیونر شود و راهی تیم الاهلی امارات شد. روشن پس از چندسال حضور در امارات تصمیم به بازگشت گرفت و باز هم به تیمی که عاشقش بود برگشت. دومین حضور روشن در استقلال زیاد نبود و او به یکباره دوباره راهی الاهلی شد اما در نهایت برای سومین او به استقلال آمد و در همین تیم بازنشسته شد. در هرحال حسن روشن یکی از نام آوران تاریخ باشگاه استقلال است و بدون شک هواداران این تیم نمایش های درخشان او را هرگز از یاد نخواهند برد. حال که در آستانه دربی هستیم جالب است این نکته را بگوییم که روشن جوانترین گلزن تاریخ دربی است. او در دربی دهم در حالی که تنها ۱۸ سال سن داشت در بازی ای که با برتری ۱-۰ آبی ها همراه شد، تک گل تیمش را به ثمر رساند. همچنین روشن جوانترین بازیکن تاریخ دربی نیز هست و زمانی که ۱۷ ساله بود، اولین دربی اش را تجربه کرد. به سراغ کارت های حسن روشن می رویم.

اولین کارتی که به اسطوره آبی ها اختصاص دادیم به دوران حضورش در تاج برمی گردد، جایی که او افتخارات زیادی را کسب کرد و ۷ سال با لباس تاج به میدان رفت. تیمی که باعث رشد او شد و او در آن به یک ستاره و لژیونر تبدیل شد. دومین کارت حسن روشن به دوران حضورش در استقلال مربوط است. پس از بازگشت روشن از امارات، تاج تغییر نام داد و نمایش های تماشایی روشن با لباس استقلال ادامه یافت. سومین کارت حسن روشن نیز به دوران ملی او مربوط است. حسن روشن در ۴۳ بازی برای تیم ملی ایران به میدان رفت که ۱۳ گل نیز به ثبت رساند. گلزنی در المپیک مونترال مقابل لهستان، گل تماشایی به پرو در جام جهانی ۱۹۷۸ و دو گل زیبای روشن به کره جنوبی از جمله گل های حساس روشن با لباس تیم ملی است. نکته قابل توجه در خصوص بخش ملی بازی روشن این است که او در مسابقات المپیک آسیایی، جام ملت های آسیا، مقدماتی جام جهانی، جام جهانی، مقدماتی المپیک، المپیک، مقدماتی جوانان آسیا و قهرمانی جوانان آسیا گلزنی کرده است. این شما و این کارت آیکان حسن روشن. طرح کامل کارت آیکان مومنت حسن روشن حسن روشن

“نکته: طرفداری در ریتینگ های داده شده دقت به خرج داده اما این نمرات شاید در برخی نقاط و اندکی در مغایرت با واقعیت باشند”

برای مشاهده کارت بالا با کیفیت بیشتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت مید حسن روشن با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت بیس حسن روشن با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

دیگر نکته قابل ذکر این است که طرفداری در انتشار این کارت ها ترتیب خاصی در نظر ندارد و مقیاس سنجش کارت ها، ریتینگ های داده شده است

بیشتر بخوانید در نوروز ۱۴۰۰ با طرفداری؛ رونمایی از کارت آیکان اساطیر فوتبال ایران رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر اول، علی دایی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوم، علی کریمی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سوم، علی جباری رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهارم، مهدی مهدوی کیا رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر پنجم، خداداد عزیزی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر ششم، ناصر حجازی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هفتم، علی پروین رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هشتم، نادر محمدخانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر نهم، پرویز قلیچ خانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دهم، محمد خاکپور رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر یازدهم، جواد زرینچه رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوازدهم، احمدرضا عابدزاده رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سیزدهم، فرهاد مجیدی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهاردهم، کریم باقری رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر پانزدهم، مهرداد میناوند رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر شانزدهم، علی انصاریان رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هفدهم، جواد نکونام رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هجدهم، حسین کلانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر نوزدهم، همایون بهزادی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر بیستم، آندرانیک اسکندریان رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ سیروس قایقران رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ عزیز اصلی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ ایرج دانایی فرد رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ یحیی گل محمدی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران حسن روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم کوتاه «چوپان» به نویسندگی و کارگردانی مهرشاد رنجبر در تازه‌ترین حضور جهانی خود به جشنواره شورت شورتز ژاپن راه یافت و به همین بهانه از پوستر این فیلم که آرمین رنگانی طراحی آن را برعهده دارد، رونمایی شد.

جشنواره شورت شورتز از جشنواره‌های مورد تأیید اسکار است که در آن برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی، غیر داستانی و انیمیشن واجد شرایط نامزدی در بخش اسکار بهترین فیلم کوتاه خواهند بود.

این جشنواره از سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم کوتاه آسیا در توکیو برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «چوپان» در بیست و پنجمین دوره از این جشنواره از میان ۴۹۳۶ فیلم فرستاده شده به جشنواره انتخاب شده است.

«چوپان» به تهیه‌کنندگی مژگان رایگان و رضا فتح الهی‌پور روایتی است از دو ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.
جشنواره شورت شورتز از ۴ ژوئن تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) در توکیو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)