Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:09:15 GMT

تصادف در غرب تهران یک کشته و ۲ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۸۹۱

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۸ امروز حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید آبشناسان بعد از خیابان شهید خیابانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران ایستگاه شماره ۷۴ در مدت سه دقیقه به محل حادثه رسیدند.

سید جلال ملکی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پرشیا با سه سرنشین آقا به هنگام حرکت و به دلیل نامشخص از مسیر اصلی خود خارج و به تیر چراغ برق برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راننده خودرو دچارمصدومیت جزئی شد اما ۲ سرنشین دیگر در داخل خودرو محبوس بودند که آتش نشانان عملیات رهاسازی را انجام دادند.

به گفته ملکی، به تشخیص عوامل اورژانس یک نفر بدلیل شدت جراحات وارده جان باخت و سرنشین دیگر که از نواحی مختلف اندام ها دچار شکستگی شده بود، روانه بیمارستان شد.

وی خاطرنشان کرد: علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ است.

برچسب‌ها سازمان اورژانس تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران تصادفات جاده ای سازمان اورژانس تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران تصادفات جاده ای اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد