Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:42:00 GMT

شمس: بهتر است فوتسال به دست فوتسالی‌ها اداره شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۹۶۹

شمس: بهتر است فوتسال به دست فوتسالی‌ها اداره شود

حسین شمس روز پنجشنبه در حاشیه مراسم قهرمانی تیم مس سونگون ورزقان به خبرنگاران گفت: وقتی تیمی یک یا ۲ سال قهرمان می‌شود، می‌توانیم بگوییم که حوادث در آن دخیل بوده اما وقتی این اتفاق برای بار سوم و چهارم می‌افتد، باید بگوییم که مدیریت تیم بی‌نظیر است.

عضو کمیته فنی فوتسال خاطرنشان کرد: با وجودی که تیم مس مثل بقیه تیم‌ها زیاد خرج نکرده است اما هزینه‌ها و پرداخت پول بازیکنانش به ‌موقع بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمس اضافه کرد: معتقد هستم این مدیریت باید الگویی برای همه تیم‌های فوتسال کشور باشد چرا که بر اساس برنامه‌ریزی‌هایشان مس سونگون برای چهار سال متوالی به عنوان یک تیم شهرستانی توان قهرمانی لیگ برتر را دارد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص تغییرات اخیر مدیریتی در فوتسال کشور گفت: چون گوش شنوایی وجود ندارد و از انتقاد ناراحت می‌شوند، نمی‌توانم چیز خاصی بگویم.

وی در خصوص اینکه آیا چهار دوره قهرمانی مس سونگون می‌تواند باعث بی‌انگیزگی سایر تیم‌ها شود یا خیر، عنوان کرد: این موضوع به هیچ عنوان نمی‌تواند اثر منفی بگذارد بلکه انگیزه‌ها هم بیشتر شده است، چرا که امسال کراپ با بودجه‌ای بسیار زیاد آمد، گیتی پسند وحید شمسایی را آورد و بودجه‌ای کلان داشت و تیم‌های سن ایچ و فرش آرای مشهد هم انگیزه زیادی داشتند، بنابراین نه ‌تنها انگیزه‌ها از بین نرفته، بلکه تیم‌ها می‌آیند که با مس رقابت کنند.

وی با اشاره به میزان آمادگی فرهاد فخیم، کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون تاکید کرد: اگر می‌گوییم سید جلال حسینی در فوتبال الگو بوده و سالم زندگی می‌کند و به خاطر همین عملکرد خوبی دارد، باید بگویم که فرهاد فخیم هم در فوتسال همین نقش را دارد.

شمس اضافه کرد: در حالی که فرهاد فخیم عامل مؤثر در قهرمانی مس سونگون است و در بازی امروز از ۷ گل ۳ گل را به ثمر می‌رساند ولی نمی‌دانم چه علتی دارد که این بازیکن به تیم ملی دعوت نمی کنند.

عضو کمیته فنی فوتسال اظهار داشت: امیدوارم مربیان تیم ملی حق فخیم را به او بدهند تا بتواند در آخرین جام جهانی که امکان حضورش وجود دارد، شرکت کند.

شمس در خصوص نوع بازی دور نهایی لیگ بیست و دوم گفت: نوع برگزاری فعلی لیگ به خاطر شیوع ویروس کرونا است و با عادی شدن شرایط فکر می‌کنم بهتر است مسابقات مثل سال‌های قبل برگزار شود.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال تبریز فوتسال مس سونگون حسین شمس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تبریز فوتسال لیگ برتر فوتسال تبریز فوتسال مس سونگون حسین شمس اخبار کنکور مس سونگون تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال چهارشنبه ۵ اردیبهشت

فوتسال قهرمانی آسیا (تاجیکستان - افغانستان) ساعت ۱۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران قرقیزستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (تایلند - عراق) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ویتنام) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747403

دیگر خبرها

  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها