Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و روسیه در گفت و گویی تلفنی به بررسی تنش فعلی در مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان پرداختند.

خبرگزاری میزان - جیهون بایرام اف و سرگئی لاوروف وزرای امور خارجه جمهوری آذربایجان و روسیه روز پنجشنبه در گفت و گوی تلفنی که با هم داشتند به بررسی تنش فعلی در مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان پرداختند و بر ضرورت حل سیاسی و دیپلماتیک هر گونه تنش پیش امده تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وزرای امور خارجه جمهوری آذربایجان و روسیه همچنین به تاکید بر ضرورت اجرای بیانیه سه جانه روسای جمهوری آذربایجان، روسیه و نخست وزیر ارمنستان در باره پایان جنگ در قره باغ پرداختند.

گفتنی است که جمهوری آذربایجان در جریان درگیری‌های نظامی ۴۴ روزه آغاز شده ششم مهر ماه سال گذشته موفق شد سرزمین‌های خود از اشغال نیرو‌های ارمنستان در قره باغ آزاد کند.

بیشتر بخوانید: تاکید روسیه بر حل و فصل مناقشه قره باغ

انتهای پیام/

برچسب ها: جمهوری آذربایجان روسیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان روسیه جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند


به گزارش تابناک به نقل از تاس، برلین اعلام کرد که قصد دارد در پی حمله سایبری روسیه به وب‌سایت‌های حزب سوسیال دموکرات آلمان «الکساندر لامبسدورف»، سفیر خود در مسکو را برای رایزنی فراخواند.

نماینده وزارت امور خارجه آلمان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: «آنالنا بربوک، وزیر خارجه کشور تصمیم گرفته است تا سفیر آلمان در مسکو را برای رایزنی به برلین احضار کند».

 وی ادامه داد: «سفیر به مدت یک هفته در برلین می ماند و سپس به مسکو بازمی گردد».

وزارت خارجه آلمان وکیل موقت متخصص در امور روسیه را با ادعای حمله سایبری احضار کرده بود اما سفارت روسیه هرگونه ارتباط با این حمله از سوی هر ساختار یا نهاد دولتی روس را رد کرد.

 

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • چین: از نشستهای صلح اوکراین با مشارکت همه طرف‌ها حمایت می‌کنیم
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت