Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دربی نود و پنجم پایتخت که جمعه هفته جاری در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود گفت هر چقدر هم بگویید این دیدار با تمام بازی‌ها فرق دارد. به هیچ وجه نتیجه این بازی قابل پیش بینی نیست. من با پیراهن هر دو تیم در دربی بودم و حال و هوای آن کاملا متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فوتبال ایران افزود: البته متأسفانه به دلیل بیماری کرونا خبری از تماشاگر نخواهد بود و کری خوانی‌ها در فضای مجازی هم خیلی بی مزه و دور از اصول احترام هواداری است. طعم دربی به خاطر بودن هواداران بی شمار در هر دو تیم است.

وی درباره شرایط پرسپولیس تصریح کرد: ساختار پرسپولیس از مدیریت تا بازیکن و تدارکات بی نظیر است. این تیم اتحاد دارد و هدف واحدی برای شادی هوادارانش دارد. بازیکنان این تیم به بلوغ حرفه‌ای رسیده‌اند و به جای فرد به فکر تیم هستند.

داداش زاده که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم را دارد درباره وضعیت استقلال تهران برای این دیدار اظهار داشت: استقلال از این اتحاد برخوردار نیست. این تیم مشکلات روحی و حرفه‌ای زیادی دارد. با این حال واقعا نمی‌توان این دیدار را پیش بینی کرد. نتیجه بازی را صبح بازی می‌توان فهمید. این دیدار بستگی به شرایط روحی بازیکنان از صبح دارد. هیچ چیز آن قابل پیش بینی نیست و قطعا روی کاغذ شانس پرسپولیس بیشتر است اما استقلال نشان داده که حرف‌های زیادی برای گلزنی دارد.

داداش زاده یادآور شد: برد برای تیمی است که بازیکنان دربی باز داشته باشد. من فکر می‌کنم هر تیمی بتواند زودتر به گل برسد برنده میدان خواهد شد. این دیدار می‌تواند ستاره‌های استقلال و پرسپولیس را دوباره بر سر زبان‌ها بیندازد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بهزاد داداش زاده فوتبال بهزاد داداش زاده تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی 95 فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حالی که نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی صبح امروز اعلام کرده بود تیمش در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است در نشست فوق‌العاده شورای ورزش استان در دفتر معاونت سیاسی استانداری به ریاست عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال ملاثانی، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، با دستور محراب رئیس شورای تامین ورزشگاه محل برگزاری این دیدار جام حذفی تغییر کرد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی درباره تغییر ورزشگاه میزبانی از سپاهان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: شورای تأمین با هماهنگی سازمان لیگ، ورزشگاه شهدای فولاد را برای میزبان انتخاب کرد. همچنین برای سه دیدار خانگی که در لیگ دسته اول میزبان هستیم تکلیف شد ورزشگاه‌های بهنام محمدی مسجدسلیمان، غدیر اهواز و تختی آبادان هر کدام یک بازی را میزبان باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی