Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@08:21:47 GMT

اجرای رزمایش کمک مومنانه در پشتکوه جلیل

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۸۴۱۷

اجرای رزمایش کمک مومنانه در پشتکوه جلیل

رزمایش کمک مومنانه تیپ ۴۸ فتح و عتبات عالیات استان با همکاری بهزیستی و معاونت غذا و داروی علوم پزشکی یاسوج در روستاهای منطقه پشتکوه جلیل شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، در ادامه خدمات رسانی به مناطق محروم و دور دست استان گروهی متشکل از امین قلی پور جانشین فرمانده تیپ ۴۸فتح و معاونین، محمد حسین پیروز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸فتح، جواد دهراب پور مدیر روابط عمومی تیپ ۴۸فتح گروه های جهادی پزشک و پاسدار به منطقه پشتکوه جلیل سفر و به خدمات رسانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین تیپ ۴۸فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این برنامه گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر تیپ ۴۸فتح با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، بهزیستی و سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تعداد ۱۷۰ بسته معیشتی و بهداشتی و دارویی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال بین مردم منطقه پشتکوه جلیل شامل روستاهای( قلعه مورد،مله سفید، سیرتی علیا و سفلی،ده میرزالی،گرکوشک دمبیل دان،تاسک، کار مرد ،دهگاه،سید حسن و چشمه گل ) توزیع شد.

 

«امین قلی پور» تصریح کرد: در این اردوی جهادی اکیپ بهداری تیپ ۴۸ فتح به فرماندهی جناب سرهنگ نظری و همکاران نسبت به ویزیت بیماران و توزیع دارو اقدام کردند که رضایت مندی مردم این مناطق را به همراه داشت.

 

وی افزود: بنابر تدابیر سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع بسته های معیشتی و کمک های بهداشتی و درمانی و دارویی در مناطق محروم و دور افتاده استان در حال انجام است و تاکنون نیز روستاهای زیادی این خدمات بهره مند شده اند که امیدواریم بتوانیم روند خدمات رسانی به مردم در حوزه هایی که نیاز دارند را ادامه دهیم.

        پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سینما به روایت «آپاراتچی»
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان