Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@08:14:39 GMT

بایدن: حملات راکتی به اسرائیل متوقف شود!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۸۴۳۵

بایدن: حملات راکتی به اسرائیل متوقف شود!

به گزارش ایرنا، جو بایدن روز پنج شنبه درباره وضعیت تنش در سرزمین‌های اشغالی فلسطین افزود: جامعه اطلاعاتی، وزارت دفاع و خارجه با همتایان خود در اسرائیل و منطقه در تماس بوده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌هایی که دریافت کرده‌ام، چیز قابل ملاحظه‌ای فراتر از واکنش  وجود نداشته است اما این سوال مطرح است که چگونه می‌توانند حملات راکتی را که به صورت کورکورانه به سمت جمعیت شلیک می‌شود، کاهش قابل ملاحظه‌ای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: ما نه تنها با اسرائیلی‌ها که با سعودی، مصر و دیگران صحبت کرده‌ایم و برای پیشرفت کار می‌کنیم.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه تاکنون ۸۷ فلسطینی از جمله ۱۸ کودک و ۵ زن شهید شدند و دستکم ۵۳۰ نفر نیز زخمی شدند.

این حملات در حالی صورت می گیرد که گردان های عزالدین قسام فرودگاه «رامون» رژیم صهیونیستی واقع در جنوب فلسطین اشغالی در ۲۲ کیلومتری غزه ظهر امروز با موشک عیاش ۲۵۰ مورد هدف قرار دادند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی دیروز پس از موشک باران فرودگاه «بن گوریون» در تل اویو آن را ناامن اعلام کرده و از هواپیماهای در حال عزیمت به آن خواست تا در فرودگاه رامون فرود آیند.

مقاومت شب گذشته نزدیک به ۵۰۰ راکت و موشک تنها به سمت دو شهر عسقلان و تل آویو شلیک کرد که در این حملات تاکنون ۵ اسرائیلی به هلاکت رسیده و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

امروز همزمان با عید فطر و به نشانه همبستگی و اتحاد در مقابل وحشیگری صهیونیست و با وجود ادامه حملات رژیم صهیونیستی، بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی صبح امروز نماز عید فطر را در مسجد الاقصی اقامه کردند.

شهر قدس از آغاز ماه مبارک رمضان و به دنبال اقدامات هتاکانه پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به ویژه در منطقه "باب العمود" و کوی الشیخ جراح نآرام است.

اکثر کشورهای جهان حملات بی‌رحمانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و خواهان توقف فوری آن شده‌اند. همچنین در دو روز گذشته ده‌ها تظاهرات در شهرهای مختلف جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه و قدس اشغالی برگزار شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی

ایسنا/خراسان رضوی ۳۰ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه میرون واقع در شمال فلسطین اشغالی پرتاب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره بامداد یکشنبه موشک‌ها از جنوب لبنان به سمت پایگاه نظامی میرون رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شدند و آژیرهای هشدار در این منطقه به صدا در آمدند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که صدای انفجارهای شدید در منطقه میرون به گوش می‌رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • فریدمن: اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان