Web Analytics Made Easy - Statcounter

صارم رضایی به خبرگزاری برنا گفت: جمعیت هلال احمر لرستان در زمینه های ورزشی واستفاده از ظرفیت هیئت های ورزشی رابطه تنگاتنگی با اداره کل ورزش وجوانان استان دارد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ رضایی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به همت  گروه  واتسابی مدیران ورسانه های لرستان برگزارشده بود در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی اینکه عملکرد این دستگاه در حوزه جوانان وهمچنین همکاری برخی از هیئت های ورزشی استان  که در بحث امداد ونجات به هنگام وقوع بحرانها با هلال احمرفعالیت مشترک دارند چگونه است؟ اظهارکرد: 2 باشگاه ورزشی  در جمعیت هلال احمر لرستان در خصوص فعالیت های ورزشی  فعال است که در اختیار حوزه جوانان  جمعیت قرار دارد به طوریکه  قبل ازشیوع ویروس  کرونا در سانس های مختلف به صورت مجانی در اختیار جوانان و امدادگران قرار داشته اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: جمعیت هلال احمر لرستان  در زمینه های ورزشی رابطه  تنگاتنگی با اداره کل ورزش وجوانان استان داردو برنامه های اوقات فراغت جوانان  عضو هلال احمر ومسابقات ورزشی مربوط به آنها  را در این باشگاه ها برگزار می کند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمرلرستان  در خصوص استفاده از ظرفیت ورزشکاران وانعقاد تفاهم نامه با هیئت های ورزشی فعال استان در بحث امدادرسانی ها  نیز یادآورشد: باتوجه به حوادثی که در سطح استان رخ می دهد  یک تفاهم نامه را در راستای همکاری مشترک با هیئت کوهنوردی  استان و شهرستانها منعقد کرده ایم تا بر مبنای این تفاهم نامه  درحوادثی که به  کوهنوردان نیاز است بتوانیم ازظرفیت های  این هیئت ورزشی استفاده کنیم؛همچنین   در بحث آموزش ها، ارتباطات لازم با این هیئت  همکاری های مشترک داریم.

او در ادامه به انعقاد تفاهم نامه با هیئت  نجات غریق وغواصی   استان اشاره کرد وگفت:   با هیئت نجات غریق  لرستان نیز درخصوص  امداد ونجات و جستجوی غرق شدگان استان براساس یک تفاهم نامه همکاری مشترک داریم .

صارم رضایی   با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های مهم هیئت نجات غریق ، تاکید کرد: در بین حوادث مختلف بیشترین غرق شدگی ها در سطح استان رخ می دهد به طوریکه سال گذشته 22 نفر غرق شده  وحتی  امسال نیز 9 نفر غرق شدگی  در استان اتفاق افتاد لذا  می طلبید که این تفاهم نامه برای استفاده از ظرفیت این هیئت مهم ورزشی  منعقد شود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر کوهنوردی باشگاه ورزشی نجات غریق جمعیت هلال احمر لرستان استفاده از ظرفیت تفاهم نامه نجات غریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر