Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@01:10:36 GMT

والیبال شهرداری ورامین در آستانه فروپاشی/ سرمربی هم رفت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۸۷۱۱

والیبال شهرداری ورامین در آستانه فروپاشی/ سرمربی هم رفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد محمدکاظم که امسال قرار بود نخستین سرمربیگری خود در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را همراه با تیم شهرداری ورامین تجربه کند، عطای حضور در این تیم را به لقایش بخشید و از سمت خود کناره گیری کرد.

در روزهای اخیر اتفاقات عجیبی در تیم والیبال شهرداری ورامین رخ داد که در نهایت منجر به کناره گیری محمدکاظم هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم چندی پیش نفراتی همچون سعید مصطفی وند، فرهاد سال افزون، محمود رسولی و آرش کشاورزی را به خدمت گرفته بود که بدون توجه به قراردادهایشان، قید حضور در این تیم را زدند.

جدایی این بازیکنان و عدم یارگیری مناسب برای پر کردن جای خالی موجب شد تا محمدکاظم هم کناره گیری اش از هدایت تیم را اعلام کند. وی هنوز استعفای خود را به صورت کتبی ارائه نکرده، اما گویا تصمیمش را به صورت جدی در این زمینه گرفته است.

حال و روز این تیم پرهوادار و محبوب که سابقه قهرمانی ایران و آسیا را هم در کارنامه دارد، اصلاً خوب نیست. باید منتظر ماند تا واکنش مسئولان را نسبت به این شرایط دید. احسن شیرکوند، کاپیتان سابق تیم شهرداری ورامین اخیراً دست های پشت پرده را عامل این اتفاقات عنوان کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم والیبال شهرداری ورامین لیگ برتر والیبال محمد محمدکاظم سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین والیبال ایران شهرداری ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون والیبال، موریس موتو پائز نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید. این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدارسوین والیبال دیدار و در خصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد. تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

کد خبر 6087214

دیگر خبرها

  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • نظم جهانی در آستانه فروپاشی است
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد