Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد که یکشنبه آینده جلسه فوق‌العاده‌ای را در سطح وزرای خارجه برای بررسی تحولات فلسطین برگرار می‌کند.
 
این سازمان در بیانیه کوتاهی که امروز پنجشنبه منتشر شد، اعلام کرد: سازمان همکاری اسلامی، بنا به درخواست عربستان سعودی، رئیس سازمان، یک نشست اضطراری مجازی در سطح وزیران امور خارجه برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این نشست به بحث در مورد حملات اسرائیل به سرزمین فلسطین به ویژه در قدس شریف  و اقدامات خشونت‌آمیز اسرائیل در  مسجدالاقصی خواهد پرداخت.
 
پس از اقدام رژیم صهیونیستی در اخراج خانواده‌های فلسطینی از خانه‌های خود در محله شیخ جراح بیت‌المقدس، اعتراضات فلسطینی‌ها آغاز شد که با حمله نیروهای اسرائیلی به معترضان به خشونت کشیده شد.
 
روز دوشنبه، ارتش اسرائیل بمباران غزه را آغاز کرد که بنابر اعلام منابع فلسطینی تا کنون ۸۷ شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و صدها نفر نیز زخمی شده‌اند.
 
دیروز پنج شنبه، تنش‌ها و جنگ غزه در حالی وارد سومین روز خود  شد. جنگنده‌های اسرائیلی همچنان به بمباران غیرنظامیان در باریکه غزه ادامه می‌دهند و نیروهای مقاومت فلسطین هم در واکنش به تجاوزگری‌های اسرائیل، مناطق مختلف اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار می‌دهند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ۱۹ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، نعیمی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود حاضرین پس از ارائه تجارب موفق خود در حوزه دانشجویی به تبادل نظر در خصوص پیش‌نویس آیین‌نامه جامع اسکان در سرا‌های دانشجویی، پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی خواهند پرداخت.

در بخش دوم این نشست دو روزه شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی تحلیل آسیب‌های روانی- اجتماعی دانشجویان که از سوی دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان برگزار خواهد شد؛ شرکت می‌کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران دانشجویی شایسته مناطق با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طالبان:حضور در «او.آی.سی» آغازی برای تعامل با جهان اسلام است
  • ادامه تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های سراسر جهان
  • تظاهرات حمایت از فلسطین که در دانشگاه‌های سراسر جهان ادامه دارد
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت