Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام هاشمی گفت: به منظور تهیه فشنگ و تجهیزات اردوهای تدارکاتی در کرواسی و مجارستان هماهنگ کردیم که این اردوها تا آخر اردیبهشت ادامه خواهد داشت. سرمربی تیم ملی تفنگ در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اردوهای تدارکاتی تیم ملی در کشورهای مجارستان و کرواسی اظهار کرد: با توجه به ادامه شیوع کرونا، برای بار دوم همه برنامه ریزی های ما تا المپیک بهم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل در روزهای آغازین سال ۱۴۰۰ با مکاتباتی که با دوستانم در کشورهای مختلف داشتم، توانستم برنامه ریزی جدیدی به منظور حضور در چند مسابقه و اردوی تمرینی با فشنگ، انجام دهم. نهایتا با موافقت فدراسیون، حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و با توجه به اینکه تعدادی از المپین‌ها ویزای دوساله داشتند توانستیم آن را اجرایی کنیم. به امید خدا سایر ملی‌پوشان نیز از چهارشنبه به ما ملحق شدند.

سرمربی تیم ملی تفنگ در خصوص حضور تیراندازان در مسابقات جایزه بزرگ کرواسی و اردوهای تدارکاتی گفت: بعد از حضور موفق در مسابقات جایزه بزرگ که در اوسییک کرواسی انجام شد ۵ روز همانجا به تمریناتمان ادامه دادیم. سپس به منظور تهیه فشنگ، تجهیزات و ادامه تمرینات به مجارستان آمدیم. این اردو تا آخر اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. تیم ملی اول خرداد با توجه به هماهنگی که از قبل انجام شده به عنوان مهمان به همراه ۳ کشور آسیایی دیگر یعنی چین، ژاپن و هند در مسابقات قهرمانی اروپا که در کرواسی انجام می‌شود حاضر خواهد شد.

هاشمی گفت: بعد از مسابقات قهرمانی اروپا به ایران برمی‌گردیم و به تمریناتمان ادامه می‌دهیم تا جهت حضور در جام جهانی اوسیک کرواسی آماده شویم. همچنین طبق برنامه‌ای که به فدراسیون ارائه کرده‌ام به منظور تمرین در شرایط آب و هوایی نزدیک به توکیو، قرار است اردوی ۱۰ روزه ای نیز خرداد در عمان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: تاکنون به لطف خدا همه چیز به خوبی و با آرامش پیش رفته است. تنها نگرانی من عدم حضور بقیه ملی پوشان بود که خداراشکر ویزای آنها نیز صادر شد و آنها از چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت به ما ملحق شدند و هفته آینده در مسابقات کشوری مجارستان نیز شرکت خواهیم کرد. در واقع از همه دوستانم در کشورهای مختلف خواسته‌ام هر مسابقه‌ای دارند چه حضوری و چه آنلاین از تیم ما نیز دعوت کنند چرا که تیراندازان ما نیاز مبرم و شدید به مسابقه دارند.

وی در خصوص حضور در جام جهانی کرواسی گفت: در واقع از دو هفته پیش فدراسیون جهانی اعلام کرده بود جام جهانی در “باکو” برگزار نخواهد شد. هیچ خبری از کنسل شدن آن مسابقات نبود چرا که بلافاصله پس از اعلام انصراف آذربایجان، به دنبال میزبان مناسب بودند. نهایتا شهر اوسیک با توجه به آمادگی برای برگزاری مسابقات قهرمانی اروپا،  برای برگزاری جام جهانی نیز اعلام آمادگی کرد که واقعا اقدام به جایی بود. ورزشکاران غیر اروپایی خیلی وقت است مسابقه جدی نداشته اند. در واقع تنها مسابقه برگزار شده طی یکسال و نیم گذشته جام جهانی هند بوده که بعضی از کشورها از جمله المپینهای تفنگ ما نیز در آن شرکت نداشتند.

به گزارش ایسنا، گروه اول ملی‌پوشان تفنگ با ترکیب نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان و مهیار صداقت به همراه الهام هاشمی سرمربی تفنگ از هشتم اردیبهشت عازم اردوی تدارکاتی مجارستان و کرواسی شدند. گروه دوم تیم ملی متشکل از فاطمه کرم‌زاده، مه لقا جام بزرگ و پوریا نوروزیان به همراه مریم طالبی و هانیه رستمیان، جواد فروغی، گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی به همراه نصر اصفهانی و احمد نجفی ۲۲ اردیبهشت به گروه اول ملحق شدند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرمینا صادقیان الهام هاشمی آرمینا صادقیان الهام هاشمی تيم ملي تيراندازي نجمه خدمتی سرمربی تیم ملی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جام جهانی تیراندازی از چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه در باکوی جمهوری آذربایجان آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
نمایندگان کشورمان در تپانچه با ترکیب هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی و سجاد پور حسینی با هدایت محسن نصر طالبی بامداد امروز (سه‌شنبه)، ۱۱ اردیبهشت ماه راهی این مسابقات شدند.

نجمه خدمتی، فاطمه امینی، شرمینه چهل‌امیرانی، پوریا نوروزیان و امیر محمد نکونام نیز با هدایت مریم طالبی، پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ماه عازم باکو خواهند شد.

برنامه جام جهانی تیراندازی در باکو به شرح زیر است:

پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت:

مقدماتی تپانچه ۱۰ متر میکس ساعت ۱۴:۴۵

جمعه، ۱۴ اردیبهشت:

فینال تپانچه ۱۰ متر میکس ساعت ۹

مقدماتی تپانچه ۱۰ متر مردان ۱۱

مقدماتی تپانچه ۱۰ متر زنان ۱۴:۴۵

شنبه، ۱۵ اردیبهشت:

فینال تپانچه ۱۰ متر مردان ۹:۳۰

فینال تپانچه ۱۰ متر زنان ۱۱:۱۵

مقدماتی تفنگ میکس ۱۴:۴۵

فینال تفنگ میکس ۱۷:۳۰

یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت:

مقدماتی تپانچه ۲۵ متر زنان (دقت) ساعت ۸:۳۰

مقدماتی تفنگ ۱۰ متر مردان ساعت ۸:۳۰

مقدماتی تفنگ ۱۰ متر زنان ساعت ۱۲:۴۵

دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت:

مقدماتی تپانچه ۲۵ متر زنان (سرعت) ساعت ۸:۳۰

فینال تفنگ ۱۰ متر مردان ساعت ۹

فینال تفنگ ۱۰ متر زنان ساعت ۱۱

سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت:

فینال تپانچه ۲۵ متر زنان ساعت ۹:۳۰

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان ساعت ۸:۴۵
مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان ساعت ۱۳:۱۵

چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت:

ادامه رقابت‌های تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان و مردان در دور دوم

پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت:

فینال تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان ساعت ۸:۳۰

فینال تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان ساعت ۱۰:۴۵

جمعه، ۲۱ اردیبهشت:

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان ساعت ۸:۴۴

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان ساعت ۱۳:۱۵

شنبه، ۲۲ اردیبهشت ماه:

فینال تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان ساعت ۱۴:۳۰

فینال تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان ساعت ۱۶:۴۵

کد خبر 6092944

دیگر خبرها

  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت