Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ماموران پلیس و بازپرس دادسرا در جریان کشف جسد یک مرد قرار گرفتند و راهی آنجا شدند.
کارآگاهان پس از بررسی‌های اولیه دریافتند قربانی بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. جسد این مرد در صندوق عقب خودرویش پیدا شد. بوی تعفن باعث شک اهالی و تماس آنها با پلیس شد. کارآگاهان با بررسی پلاک خودرو و استعلام از پلیس راهور توانستند هویت مالک آن یا همان مقتول را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اظهارات ضد و نقیض
در ادامه تحقیقات، ماموران پس از شناسایی هویت قربانی،در نخستین اقدام تحقیقات خود را روی همسر او آغاز کرده و او را مورد بازجویی قرار دادند.
زن در بازجویی‌های ابتدایی گفت:همسرم صبح زود برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. بعد از آن نیز هرچه با تلفن همراهش تماس گرفتم پاسخگو نبود. بشدت نگرانش شدم و همه جا را دنبال او گشتم، ولی پیدایش نکردم. می‌خواستم موضوع را به پلیس اطلاع دهم تا این‌که متوجه شدم ماموران جسد وی را پیدا کردند.
نرگس اظهاراتش ضد و نقیض بود و هر بار ادعای جدیدی مطرح می‌کرد که همین موضوع باعث شد تا کارآگاهان به او مشکوک شوند و بازجویی از او را ادامه دهند تا زمانی که او لب به اعتراف گشود و به قتل همسر خود اعتراف کرد.
او در اعترافاتش به ماموران گفت: «چند سال قبل با همسرم آشنا شدم و پس از مدتی او پیشنهاد ازدواج داد و پای سفره عقد نشستیم. زندگی بدی نداشتیم تا این‌که مدتی قبل با هم به اختلاف خوردیم. بین ما هر روز اختلاف و درگیری بود.»
همان زمان که نرگس از زندگی زناشویی‌اش احساس نارضایتی و فکر می‌کرد به بن‌بست رسیده، با پسری آشنا شد که از دوستی با او حس خوبی داشت. با او صحبت و درددل می‌کرد. کم‌کم به او وابسته و وابستگی‌اش به علاقه تبدیل شد تا جایی که تصمیم گرفت از همسرش جدا شود و با آن پسر جوان ازدواج کند.
او درباره جدایی از همسرش گفت: «دلم می‌خواست جدا شوم، اما فکر طلاق و کنایه‌های اطرافیان آزارم می‌داد. دلم نمی‌خواست نقل مجلس اطرافیانم باشم و در موردم حرف بزنند.

می‌خواستم از طلاق و ازدواج با آن پسر منصرف شوم که نقشه شومی به مخیله‌ام راه یافت و به فکر قتل همسرم افتادم. اگر او را با یک نقشه قبلی می‌کشتم و از مرگش ابراز ناراحتی می‌کردم، کسی نمی‌توانست من را سرزنش کند. بعد هم براحتی با مرد مورد علاقه ام ازدواج می‌کردم.»
نرگس با خود فکر کرد و دید که به‌تنهایی نمی‌تواند نقشه‌اش را عملی کند. توان بدنی همسرش بیشتر از او بود و ناکام می‌ماند. پس باید یک همدست هم برای خود پیدا می‌کرد. در آن زمان هیچ‌کسی به اندازه همان مرد جوان که بتازگی با او دوست شده بود مورد اعتمادش نبود. زمانی که از دوستش خواست به خانه‌اش برود تا با هم نقشه قتل همسرش را اجرا کنند او موافقت خود را اعلام کرد و گفت که می‌تواند روی کمکش حساب کند.
روز قتل
این زن درباره روز حادثه گفت: آن روز دوستم در کمد لباسهای خانه‌ام پنهان شده بود. قرار بود همسرم را با ضربات چاقو بکشیم و همین کار را هم کردیم. بعد از اطمینان از کشته شدن او، جسدش را در صندق عقب پراید همسرم پنهان و خودرو را در محلی خلوت رها کردیم. پس از این اعترافات، همدستش نیز دستگیر شد.

رکنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مجلس» یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا را محکوم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن دهنوی در جلسه علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌ها است. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست‌ عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشورهای غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوع دوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیروهای پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم. خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمان دوا نخواهد کرد.

کد خبر 6093152 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا محکوم شد
  • «مجلس» یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا را محکوم کرد
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم)
  • (ویدئو) نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو