Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@08:25:03 GMT

شرط وزارت علوم برای حضوری شدن آموزش‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۹۰۹۱

شرط وزارت علوم برای حضوری شدن آموزش‌ها

به گزارش «تابناک»، علی خاکی صدیق روز جمعه در گفت و گو با ایرنا درباره نامه وزارت علوم به وزارت بهداشت برای واکسینه شدن دانشگاهیان، اظهار داشت: بازگشایی دانشگاه ها با حضور دانشجویان در مهرماه ۱۴۰۰ بستگی به شرایط کشور دارد؛ البته وزارت علوم درخواستی در خصوص اولویت قرار دادن دانشگاهیان برای دریافت واکسیناسیون مطرح کرده است چرا که آموزش باید حضوری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که حضوری شدن آموزش ها منوط به حفظ سلامتی افراد است، افزود: اگر واکسیناسیون انجام شود و شرایط کرونایی شهرها در شرایط زرد و آبی قرار بگیرد، امیدواریم کلاس ها با محور حضوری از اول مهرماه برقرار شود.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره مذاکره این وزارتخانه با وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانشگاهیان، گفت: در حال مذاکره هستیم و درخواستی به وزیر علوم برای ارسال به وزارت بهداشت داده شده است؛ اولویت برای واکسیناسیون، مطالبه دانشگاهیان است و آموزش حضوری نباید بیش از این به تعویق بیافتد.

خاکی صدیق اعلام کرد که هر فردی در محیط دانشگاه حضور داشته باشد، باید در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، تاکنون روسای دانشگاه های تهران، فنی و حرفه ای و فرهنگیان درخواست هایی برای واکسیناسیون دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها ارایه کرده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر وزارت علوم آموزش حضوری واکسیناسیون دانشجویان دانشگاهیان نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، در آستانه فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامی‎داشت مقام معلم، سی ویکمین آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با حضور دکتر محمدعلی زلفیگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که دکتر حشمتالله علینژاد رییس دانشگاه و دکتر رحمت عباسنژاد معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران نیز حضور داشتند، از دکتر علی اکبر جعفری عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و دکتر اباصلت حسین زاده عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه به عنوان اساتید نمونه کشوری تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری