Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی آزاد در خصوص رقابتش با کریمی و محمدیان تاکید کرد که پاداش کشتی‌گیری که در جام لهستان بهتر مبارزه کند، حضور در بازی‌های المپیک پیش رو است. - اخبار ورزشی -

علی شعبانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیت خود در آستانه تورنمنت بین‌المللی لهستان که حکم انتخابی وزن 97 کیلوگرم را دارد، اظهار داشت: در اردو شرایط خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در لهستان کشتی بگیریم. هر سه نفر ما تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم، هر کسی که بهتر کشتی بگیرد، پاداشش حضور در المپیک خواهد بود.

وی در مورد تمریناتی که در این مدت انجام داده، تصریح کرد: در تمام مدتی که کرونا اردوی تیم ملی را تعطیل کرده بود، تمریناتم را به صورت منظم دنبال کردم. 8،9 ماه تلاش کردم که وقفه‌ای در کارم ایجاد نشود.

این کشتی‌گیر مازندرانی در خصوص حضور رشید سعدالله‌اف در تورنمنت لهستان خاطرنشان کرد: او شکست‌ناپذیر نیست. یک بار در انتخابی تیم ملی روسیه، باتسایف کشتی بسیار نزدیکی با سعدالله‌اف گرفت و نزدیک بود که ببازد. اسنایدر آمریکایی هم شکستش داده است. سعدالله‌اف اعتماد به نفس بالایی دارد، چون چند قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه‌اش دارد و این اعتماد به نفس بالا اکنون خیلی به او کمک می‌کند.

شعبانی افزود: از نظر بدنی شرایط تفاوت ویژه‌ای نسبت به بقیه ندارد. در اینکه خیلی باهوش، باتجربه و فنی است، شکی نیست اما مسئله مهم این است که او از نظر ذهنی از ما جلوتر است. ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی می‌توانیم کشتی خوبی مقابل او بگیریم. باید آنالیزش کرد، همانطور که اسنایدر این کار را انجام داد.

به گزارش تسنیم؛ از رقابت بین علی شعبانی، علیرضا کریمی و محمدحسین محمدیان در تورنمنت بین المللی لهستان که خرداد‌ ماه به انجام می‌رسد، ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم ایران در المپیک مشخص خواهد شد. کریمی و شعبانی ملی‌پوشان اوزان 92 و 97 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان بودند که کریمی در وزن غیرالمپیکی صاحب مدال نقره شد. محمدحسین محمدیان نیز در مسابقات گزینشی آلماتی ایران را به سهمیه 97 کیلو رساند و شعبانی قهرمان آسیا شد. کریمی و شعبانی تاکنون با هم مبارزه‌ای نداشته‌اند اما شعبانی و محمدیان از سال گذشته تاکنون سه بار با هم مبارزه کردند که دو بار شعبانی و یک بار محمدیان به برد رسیده است.

تماس نماینده مجلس با رئیس فدراسیون کشتی/ مجوز حضور هادی در انتخابی تیم ملی صادر شده است

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی ایران کشتی آزاد کشتی ایران سعدالله اف تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمدیان بعد از ظهر شنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه اکسپو تهران (فرصت‌های سرمایه گذاری کشور) در گفت و گو با بخش خبر شبکه باران اظهار کرد: در این نمایشگاه که مدیران اقتصادی گیلان در آن حضور خواهند داشت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی، زنجیره ارزش نوغان در پوشاک و زنجیره ارزش گردشگری در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.

وی از همه تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذاران دعوت کرد تا از غرفه گیلان بازدید کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان افزود: بیش از ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری در استان گیلان برای جذب سرمایه گذار واقعی تهیه شده است و همچنین در نمایشگاه اکسپو تهران نیز با پیگیری‌های خوب استاندار، حدود ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری را با ۹۰ همت اعتبار آماده و مهیا کرده‌ایم که امیدواریم با عملیاتی شدن آن‌ها شاهد جهش تولید و کاهش نرخ بیکاری در گیلان باشیم.

محمدیان با بیان اینکه گیلان از حیث نرخ بیکاری از میانگین کشوری پایین‌تر است، عنوان کرد: انتظار داریم با مجموعه اقدامات برنامه ریزی شده نرخ بیکاری در استان گیلان در طول سال ۱۴۰۳ یک واحد دیگر کاهش پیدا کند.

کد خبر 6089988

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی