Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعه بیست‌و‌چهارم اردیبهشت زمان تعیین‌شده از سوی فدراسیون جهانی است تا کشورهای حاضر در لیگ ملت‌ها فهرست ۲۵ نفره خود را به‌منظور حضور در این مسابقات اعلام کنند.

با اعلام ولادیمیر آلکنو، تیم ملی با حضور هفده بازیکن: میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، امیر غفور، صابر کاظمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت در لیگ ملت‌ها حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین همکاران سرمربی تیم ملی در این مسابقات عبارتند از: توماسو توتولو (دستیار اول)، محمدرضا تندروان (دستیار دوم)، سیامک افروزی (پزشک و تراپیست)، نوید مشجری (آنالیزور)، مهدی خباز (بدنساز) و مانلی کسرایی (مترجم).
آلکنو روز گذشته در ابتدای تمرین پنج‌شنبه پیش از اینکه سوت آغاز تمرین را بزند، طی جملات کوتاهی خطاب به بازیکنان و همکارانش در کادر فنی گفت: با توجه به اختیاری که از سوی رئیس فدراسیون دارم، بر اساس نیاز تیم درخصوص بازیکنان و اعضای کادر فنی تصمیم می‌گیرم. مسئولیت انتخاب با من است.

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی، پس از دریافت فهرست آلکنو گفت: فهرست تیم ملی را همانگونه که آلکنو اعلام کرده بود، به فدراسیون جهانی ارسال کردیم. البته فدراسیون جهانی پس از جلسه‌ای که سه‌شنبه گذشته با مسئولین تیم‌ها داشت، مجوز داد که تیم‌ها بتوانند تا زمان ورود به ایتالیا (محل برگزاری لیگ ملت‌ها) در فهرست ۲۵ نفره خود تغییر ایجاد کنند. به همین دلیل آلکنو اعلام کرد مهدی مرندی و مرتضی شریفی همچنان در تمرینات حضور داشته باشند. جواد کریمی هم که به دلیل مصدومیت جزئی سعید معروف در چند جلسه تمرین گذشته تیم ملی حضور داشت، قرار شد شنبه هم در اردو حاضر باشد. مصدومیت معروف برطرف شده و او شنبه در تمرینات حاضر خواهد بود.

خوش‌خبر همچنین با تقدیر از عملکرد پیمان اکبری در طول اردوهای تمرینی تیم ملی گفت: اکبری از مربیان ارزشمندی است که طی سال‌های گذشته برای تیم ملی بسیار زحمت کشید و نقش موثری در نتایج کسب‌شده داشت. این تصمیم آلکنو بر اساس اختیاراتش است که برای لیگ ملت‌ها اکبری در ترکیب کادر فنی نباشد، ولی آلکنو اظهار امیدواری کرد که درصورت افزایش سهمیه بتوانیم در توکیو این مربی ارزنده را همراه داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ ملت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسامی کاندیدهای ایرانی پیشنهادی برای کسب کرسی های بین المللی در منطقه آسیای مرکزی دی‌ماه ۱۴۰۲ از سوی مرادی سرپرست وقت فدراسیون والیبال به دبیرخانه کاوا ارسال شد.

پس از آن سید میلاد تقوی رپیس فدراسیون والیبال ایران هفته گذشته در ادامه جلسات بین‌المللی خود، جلسه‌ای آنلاین با محمد لطیف رئیس منطقه آسیای مرکزی برگزار کرد و در این جلسه طرفین در خصوص افزایش تعاملات بین فدراسیون‌های عضو و همچنین بهره‌برداری بیشتر از دانش و تخصص والیبال ایران در راستای پیشرفت سطح والیبال منطقه آسیای مرکزی به عنوان پرجمعیت‌ترین، بزرگترین و فعال‌ترین منطقه فدراسیون جهانی به بحث و گفتگو پرداختند و میلاد تقوی خواستار افزایش سهم کرسی‌های ایران در کمیسیون‌های کاوا و معرفی تعداد بیشتری از افراد برای تصاحب این جایگاه‌ها شد.

بر این اساس نشست شورای آسیای مرکزی با حضور روسای فدراسیون‌های عضو و اعضای هیات رئیسه از جمله سید میلاد تقوی به عنوان رپیس فدراسیون والیبال ایران و دکتر محمدرضا داورزنی نایب رئیس اول منطقه آسیای مرکزی برگزار و اسامی اعضای کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف منطقه آسیای مرکزی اعلام شد و با تصویب تمامی اعضا سهم والیبال ایران از ۱۰ کرسی به ۱۸ کرسی افزایش یافت.

بر این اساس در کمیسیون مسابقات ورزشی مریم حسابی به عنوان رئیس کمیته و مسعود یزدان پناه و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضا انتخاب و معرفی شدند.

محمد شاهمیری به عنوان عضو کمیسیون داوری، مهدی اسلامی به عنوان عضو کمیسیون مالی، دکتر کتایون عرب‌زاده و دکتر محمد دیوسالار به عنوان اعضای اعضای کمیسیون استیناف منطقه آسیای مرکزی معرفی شدند.

همچنین جواد مهرگان رئیس کمیسیون توسعه و آموزش و علی فتاحی به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون و دکتر امیرحسین منظمی به عنوان رئیس کمیسیون فنی و مربیان شد و محمود افشاردوست و مصطفی کارخانه به عنوان اعضای این کمیسیون و زهرا نژادعلی، مریم حسابی و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضای کمیسیون بازاریابی و ارتباطات انتخاب و معرفی شدند.

در کمیسیون پزشکی نیز دکتر مهدی ابارشی به عنوان عضو این کمیته انتخاب شد و در کمیسیون والیبال ساحلی، چمن و برف، حسن بازدرهوا و امیرحسین صادقی از اعضای ایرانی انتخاب شده هستند.

بر این اساس سهم والیبال ایران به عنوان قدرت اول والیبال منطقه آسیای مرکزی همچنان بیشتر از دیگر کشور هاست و کسب این کرسی‌ها به عنوان یک کرسی بین المللی در والیبال دنیا می‌تواند حضور ایرانیان بیشتری را در موقعیت‌های مختلف بیش از پیش افزایش دهد.

کد خبر 6095627

دیگر خبرها

  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها