Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:40:49 GMT

جشنواره ملی طلیعه بندگی برگزیدگانش را شناخت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۹۶۷۶

جشنواره ملی طلیعه بندگی برگزیدگانش را شناخت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیها، جشنواره ملی طلیعه بندگی با شرکت بیش از پنج هزار نوجوان پسر تازه به تکلیف رسیده در پنج بخش چراغ راهنما، نشانه‌ها، کتاب خوب، فرمانده مجازی و نورانی‌ترین حضور هم‌زمان با عید سعید فطر به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش چراغ راهنما در قالب برگزاری نمایشگاه مجازی سه بعدی در رابطه با اصول و فروع دین، مراحل رشد نوجوان، وظایف نوجوانان نسبت به تکلیف و مسئله معاد توضیحاتی داده شد و در آخر از این محتوا‌ها آزمون گرفته شد.

در بخش نشانه‌ها با تفسیر آیات موضوعی با محور‌های اخلاقی، اعتقادی و احکام، در بخش کتاب خوب نیز با معرفی کتاب احکام «ریزه میزه» و در بخش فرمانده مجازی با تبیین مسئولیت اجتماعی دانش آموزان در فضای مجازی و تأثیر گذاری بر فضای مجازی به جای تأثیر پذیری از آن آموزش‌های لازم ارائه و آزمون برگزار شد.

بخش نورانی‌ترین حضور هم مربوط به حضورشان در جشن اختتامیه بود که از شبکه‌های امید، هدهد و شاد پخش و در این جشن جوایز بر اساس امتیازاتی که از بخش‌های مختلف کسب کرده‌اند به قید قرعه اهدا شد.

این جشنواره ملی با هدف آموزش احکام و معارف دینی و اعتقادی به تازه مکلفین برگزار و در پایان سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۶۰ کارت هدیه یک ملیون ریالی و ۱۰۰ بسته متبرک آستان مقدس فاطمی به برگزیدگان اهدا شده است.

برگزاری ترتیل خوانی نوجوانان و انعکاس از شبکه‌های شاد و هدهد با بازدید روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار نفر، برگزاری ترتیل خوانی جوانان با پخش از شبکه‌های امید و قم و برگزاری مراسم احیاء نوجوانان با پخش از شبکه‌های شاد و امید از دیگر برنامه‌های واحد کودک و نوجوان اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ بوده است.

این برنامه‌ها با مشارکت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علی‌ها السلام، وزارت آموزش و پرورش به ویژه شبکه شاد، شبکه‌های امید، هدهد و قم، دبیرخانه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سازمان مدارس صدرا برگزار شده است.

انتهای پیام/ ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشن تکلیف حرم حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان مدرس اظهار کرد: با هدف استعدادیابی و استفاده از ظرفیت های والیبالی استان اردبیل جشنواره مینی والیبال استان در اردبیل برگزارشد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور ۱۷ تیم از باشگاه ها و مدارس خصوصی و هیاتهای والیبال شهرستانها به مدت دو روز در سالن شهید آسمانی برگزارمی شود.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل اضافه کرد: مهمترین هدفی که در برگزاری این نوع جشنواره ها دنبال می کنیم توجه به رده های پایه، کشف استعداد برای آینده والیبال استان، ایجاد رقابت و شورو نشاط در بین باشگاه ها و مدارس خصوصی و همچنین هیات های والیبال شهرستان هاست.

مدرس با اشاره به اینگکه جشنواره های ورزشی تضمین آینده استان اردبیل را در رشته های مختلف ورزشی به دنبال دارد، گفت: در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری جشنواره مینی والیبال در بخش دختران اردبیل نیز خواهیم بود.

وی افزود: ماحصل این استعدادیابی و این جشنواره ها در حال حاضر حضور ملینا غفرانی در تیم ملی نوجوانان، سیدمحمد موسوی در تیم ملی نوجوانان، محمدرضا شیرافکن در تیم ملی جوانان و کیانوش حیدری در لیگ برتر والیبال کشور است.

کد خبر 6095635

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جشنواره ی خوشنویسی امیرنظام گروسی
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش