Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:47:06 GMT

تیراندازی مردان مسلح در ایالت رودآیلند آمریکا/۹ تن زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۹۶۹۵

تیراندازی مردان مسلح در ایالت رودآیلند آمریکا/۹ تن زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در یک حادثه تیراندازی که گفته می‌شود بزرگترین حادثه تیراندازی در تاریخ شهر «پراویدنس» مرکز ایالت رودآیلند است، دستکم ۹ تن زخمی شدند که حال سه تن از آنان وخیم است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این تیراندازی از یک خودروی در حال حرکت و در محله‌ای واقع در بخش جنوب شرقی شهر پراویدنس صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس شهر پراویدنس به خبرنگاران گفت که این تیراندازی حوالی ساعت ۷ بعدازظهر به وقت محلی در بخش واشنگتن پارک شهر پراویدنس اتفاق افتاد. به گفته پلیس، این تیراندازی بخشی از یک نزاع کنونی میان دو گروه شناخته شده در این شهر بودند.

تیراندازی ابتدا از سوی افرادی سوار بر یک خودرو انجام شد و با تیراندازی متقابل از سوی افراد محلی و از داخل منازل ادامه یافت. دهها گلوله در این تبادل آتش شلیک شدند.

شرکت کنندگان در این درگیری مسلحانه مردان جوانی در حدود سن ۱۹ تا ۲۵ ساله بودند. هنوز جزئیات بیشتری در مورد هویت عاملان این تیراندازی منتشر نشده است.

کد خبر 5211567

منبع: مهر

کلیدواژه: تیراندازی ایالات متحده امریکا کشته و زخمی فلسطین رژیم صهیونیستی انتفاضه رمضان 2021 ایالات متحده امریکا قدس اشغالی عراق نوار غزه روسیه افغانستان جنبش حماس اسرائیل مسجدالاقصی ایران سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی‌ان‌ان، در پی وقوع حمله با سلاح سرد در بیمارستانی در استان «یون‌نان» در جنوب غربی چین، دست کم دو نفر کشته و ۲۱ تن دیگر زخمی شدند.

براساس اعلام منابع رسمی، این حمله که «حادثه خشونت‌آمیز» توصیف شده، در بیمارستانی محلی در «ژنشیونگ» رخ داده است.

به نوشته سی‌ان‌ان، تصاویر ویدئویی از محل حادثه نشان می‌دهد که پلیس یک مظنون را در نزدیکی بیمارستان بازداشت کرده است اما هنوز مشخص نیست که فرد بازداشت‌شده، مهاجم این حمله مرگبار است یا خیر.

کد خبر 6099186

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند