Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:30:36 GMT

بختیار: وریا برگشته تا استقلال برنده شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۹۷۹۷

بختیار: وریا برگشته تا استقلال برنده شود

بختیار رحمانی که به مدت یک ماه است به تیم دالکورد سوئد پیوسته توانسته عملکرد خوبی از خود بجا بگذارد .

به گزارش ورزش سه، بختیار رحمانی در مورد شرایطش در دالکورد گفت: اول از همه خدا را بابت حضورم در اینجا  شکر می کنم. در آذربایجان هم  شرایطم  خوب بود و فکر می کنم بعد از اینکه از آن جا آمدم  سه ماه انفرادی تمرین می کردم و بعد هم که به دالکورد آمدم و در ۴ بازی دو گل زدم و دو پاس گل دادم و تیم هم الان در صدر جدول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد خودم و تیمم خوب است و انشاالله اتفاقات مثبت بیفتد.


او در مورد اینکه به نوعی با ناراحتی از ایران رفت و آیا قصد بازگشت دارد یا خیر ادامه داد: من ناراحت نبودم و نیستم. مسیر زندگی همین است و اگر خیلی کارها می‌کردم شاید اتفاقات بهتری از نظر فوتبالی می ماند اما من چنین آدمی نبودم و با مربیانی کار کردم که همه بازیکنان دوست دارند با آن ها کار کنند و در  راسش امیر خان قلعه‌نویی است که  همه دوست دارند با آن ها کار کنند.


این بازیکن در مورد سو تفاهمی که برای هواداران تراکتور زمانی که آن جا بازی می کرد گفت: یکسری اتفاقات افتاد که بعضی ها اشتباه برداشت کرده بودند ولی دوست نداشتم این اتفاق بیفتد. همیشه هواداران تراکتور در  مجازی خیلی محبت دارند. مردم تبریز همیشه  محبت داشتنند هیچ جوره نمی شود  جبرانش کرد. من همان زمان گفتم  بعضی از هوادار نماها سر تمرین می آیند و توهین می کنند و من هیچ موقع نخواستم کسی را ناراحت کنم و واقعا صحبت های من را بزرگ کردند و از صحبت های من اشتباه برداشت شد. من و خانواده‌ام بسیار از زندگی در تبریز راضی بودیم.


این بازیکن در مورد دربی هم نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی خیلی سختی است ولی امیدوارم استقلال سه امتیاز را بگیرد زیرا به  خیلی به آن احتیاج دارد. وریای عزیز هم برگشته تا استقلال برنده دربی باشد و امیدوارم او و بچه ها بتوانند سه امتیاز را بگیرند. بچه ها استرس خاص خودشان را دارند و انشاالله استقلال برنده بازی باشد.


وی که زمانی کاپیتان فولاد بود در مورد حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا گفت: من چندسال جام باشگاه ها بودم . این را می دانم که دست و بال آقا جواد بسته بود.  تیم های خوبی  روبروی فولاد بازی کردند و فولاد در همان اوایل کار فوق العاده ظاهر شد و کمتر تیمی می تواند مقابل السد آن گونه بازی کند. البته بدن آنها به مرور افت کرد و حذف شدند. در کل به فولاد خسته نباشی می‌گویم و  امیدوارم در لیگ برتر موفق باشند .


رحمانی که علاقه خاصی به امیر قلعه‌نویی دارد در پایان صحبتهایش را با یادآوری از روزهای کار با او تمام کرد:  مربیان خوب زیادی داشتم ولی  خیلی از اتفاقات زندگی فوتبالی ام را در  تراکتور و ذوب آهن مدیون امیر خان هستم و از صمیم قلب  برایش احترام قائلم . امیر خان  همه چیز را از فوتبالیست بیرون می کشد و  در هر تیمی باشد آن تیم را قهرمان می کند .زمانی که او  سپاهان را تحویل گرفت این تیم سقوط می کرد اما در نهایت آن را دوم جدول تحویل داد و در حال حاضر هم در گل‌گهر هم همین کار را می‌کند.

وریا غفوری بختیار رحمانی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وریا غفوری بختیار رحمانی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت