Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است لحظات کلیدی بازی با لیورپول علیه تیمش بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در پی شکست خانگی 4-2 شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل لیورپول در دیداری معوقه از هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس گفت: لیورپول شایسته کسب این پیروزی بود. ما بازی را خوب شروع کردیم و باید بیشتر از یک گل در همان مقطع آغازین بازی به لیورپول می‌زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال باید از این شکست درس‌هایی بگیریم. ما عالی بازی کردیم اما وقتی توپ را از دست می‌دهیم، بیش از اندازه عقب می‌کشیم. ما به لیورپول اجازه دادیم تا بازی‌ خودش را انجام دهد.

وی با اشاره به گل‌هایی که روبرتو فیرمینو در دقایق 3+45 و 47 وارد دروازه‌ شیاطین سرخ کرد و البته تیر خلاص محمد صلاح در دقیقه 90 اظهار داشت: بدترین زمان برای گل خوردن، وقت‌های تلف‌شده در نیمه اول یا نیمه دوم و آغاز نیمه دوم است. ما در این بازی سه گل تقدیم به لیورپول کردیم که حداقل دو گل اینطور بود. وقتی ما دومین گل‌مان را زدیم و نتیجه 3 بر 2 شد، موقعیت‌هایی برای به ثمر رساندن گل سوم داشتیم و باید از آنها استفاده لازم را می‌بردیم که اینطور نشد. لحظات کلیدی این بازی علیه ما بود.

سولسشایر در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اعتراض مجدد هواداران منچستریونایتد بیرون از ورزشگاه اولدترافورد که خواهان بیرون رفتن مالکان آمریکایی باشگاه هستند، تأکید کرد: ما می‌دانستیم که این اتفاق خواهد افتاد، بنابراین فایده‌ای ندارد روی چیزی که کنترلی رویش نداریم، بخواهیم انرژی‌مان را صرف آن کنیم. در این شرایط آماده‌سازی تیم دشوارتر می‌شود اما دنبال بهانه‌گیری نیستیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین در خصوص غیب کاپیتانش در این دیدار به دلیل مصدومیت خاطرنشان کرد: مگوایر بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود. او از زمانی که به منچستریونایتد پیوسته، فوق‌العاده بوده است، از این‌رو جای خالی او را حس می‌کنیم. به هر حال هری فعلاً نمی‌تواند ما را همراهی کند و باید با این موضوع کنار بیاییم. ما به اندازه کافی بازیکن خوب داریم که بتوانیم با نبود مگوایر کنار بیاییم.

کلوپ: در زمان خوبی منچستریونایتد را شکست دادیم/ بازی‌های سختی در پیش داریم

منچستریونایتد که در دو بازی اخیرش تن به شکست داده، در حال حاضر با 70 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و در دو بازی پایانی‌اش باید به مصاف تیم‌های فولام و ولورهمپتون برود و سپس خود را برای تقابل با ویارئال در فینال لیگ اروپا آماده کند.

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول لیگ برتر انگلیس اولگنار سولسشایر منچستریونایتد لیورپول لیگ برتر انگلیس اولگنار سولسشایر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه ایالات متحده از اعراب حاشیه خلیج فارس خواسته که در حمایت از رژیم اسرائیل در تقابل با ایران، دفاع هوایی یکپارچه تشکیل دهند.

به گزارش فارس، بلینکن غروب دوشنبه در نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض گفت: «این حمله تهدید شدید و فزاینده ایران و ضرورت همکاری ما در زمینه دفاع هوایی یکپارچه را نشان می‌دهد».

این در حالی است که طرح تشکیل پدافند هوایی پکپارچه از چندین سال پیش مطرح شده، اما تا کنون موفقیتی در پیشبرد آن حاصل نشده است.

چند روز پیش از این معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اجرای موفق عملیات «وعده صادق» علیه اسرائیل را نشان‌دهنده شکست طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیا توصیف کرده بود.

ایشان روز دوشنبه گفت: «اجرای موفق عملیات "وعده صادق" نشانه شکست طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیاست.

سردار سنایی راد گفت: «در شرایطی بودیم که، چون رژیم صهیونیستی با مانعی برای ادامه اقدامات خود را مواجه نمی‌دید و احتمال تکرار این جنایت وجود داشت لذا برای متوقف کردن این روند جنایت و ترور از یک سو و تنبیه متجاوز از سوی دیگر، عملیات وعده صادق طراحی شد.»

او در خاتمه گفت: «در طراحی این عملیات همه ابعاد ماجرا در نظر گرفته شد که ضمن ارسال پیام قدرت و ترمیم یا تثبیت بازدارندگی ما، هیچ زمینه‌ای برای بهانه جویی علیه ما وجود نداشته باشد، اگر صهیونیست‌ها می‌توانستند ۵ جنازه زن و کودک در این ماجرا در اختیار داشته باشند حتماً دنبال مظلوم نمایی و فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران بودند.»

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!