Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:20:17 GMT

باارزش‌ترین بازیکنان جهان؛ امباپه و هالند در صدر

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۹۹۶۸

باارزش‌ترین بازیکنان جهان؛ امباپه و هالند در صدر

بررسی ها نشان داده است که ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، در لیست باارزش‌ترین بازیکنان جهان پس از کیلیان امباپه، ستاره PSG، در رده دوم است.

به گزارش "ورزش سه"، در لیست با ارزش ترین بازیکنان جهان، کیلیان امباپه با ارزش 189 میلیون یورو در رده نخست قرار دارد و ارلینگ هالند با 131 میلیون یورو در رده دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که این دو ستاره جوان در حال مذاکره برای پیوستن به رئال مادرید و بارسلونا هستند.

طبق بررسی هایی که KPGM (شبکه جهانی از شرکت های حرفه ای که خدمات حسابرسی، مالیاتی و مشاوره را ارائه می دهند) به عمل آورده، ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، پس از امباپه در رده دوم قرار گرفته است. بروسیا دورتموند می گوید که قصد فروش ستاره خود در پنجره تابستانی پیش رو را ندارد، هرچند بیلد ادعا کرده است که مدیران دورتموند در صورت دریافت مبلغ 180 میلیون یورو، حاضر به فروش هالند خواهند بود. این مبلغ 149 میلیون یورو بیشتر از ارزش او در مارکت فعلی است.

 

 

هری کین، کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس، با ارزشی معادل 127 میلیون یورو در رده سوم این لیست قرار داردو پس از او مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد، با ارزش 121 میلیون یورو در رده چهارم است.

رحیم استرلینگ، وینگر منچسترسیتی، با 119 میلیون یورو و نیمار، ستاره PSG، با 166 میلیون یورو در رده های پنجم و ششم قرار دارند.

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی سیتی، با ارزش 113 میلیون یورو در رده هفتم است و پس از او جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند، با 110 میلیون یورو در رده هشتم جای گرفته است.

 

 

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، با ارزش 110 میلیون یورو در رده نهم باارزش ترین فوتبالیست های جهان قرار گرفته است و الکساندر ترنت آرنولد، هم تیمی او در لیورپول، با ارزشی برابر با صلاح آخرین فرد در لیست ده بازیکن با ارزش جهان فوتبال است.

از سوی دیگر همین مطالعه درباره ارزش بازیکنانی که در تابستان قراردادشان به پایان خواهد رسید نیز اطلاعاتی را روشن کرده است.

 

 

لیونل مسی، کاپیتان آرژانتینی بارسلونا، با 65 میلیون یورو در صدر این لیست است و پس از او دو بازیکن آزاد دیگر که آنها نیز در لیست خرید کاتالان ها هستند، قرار دارند: ممفیس دیپاس، ستاره هلندی تیم لیون، که ارزشی معادل 20 میلیون یورو دارد و  سرخیو آگوئرو، مهاجم منچسترسیتی، که در مارکت بازیکنان ارزشی معادل 14 میلیون یورو دارد.

ارلینگ هالند لیورپول کیلیان امباپه بروسیا دورتموند پاری سن ژرمن محمد صلاح

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارلینگ هالند لیورپول کیلیان امباپه بروسیا دورتموند پاری سن ژرمن محمد صلاح میلیون یورو در رده ارلینگ هالند ارزش ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم

فرناندز احساس می‌کند منچستریونایتد نیز مثل او به دنبال ادامه همکاری است. 

طرفداری | به جز کوبی مینو، الخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند، منچستریونایتد در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، مشکلی با فروش سایر بازیکنان ندارد. 

منچستریونایتد برای رهایی حداقل 10 بازیکن در تابستان 2024 آماده می‌شود. در صدر لیست فروش شیاطین سرخ، نام مارکوس رشفورد دیده می‌شود. آن‌ها به طور فعالانه فروش وی را در نظر نمی‌گیرند اما در صورت دریافت یک پیشنهاد خوب با جدایی وی موافقت خواهند کرد. این موضوع برای برونو فرناندز و سایر بازیکنان نیز صدق خواهد کرد. اگر چه این رویکرد به طور کامل به معنای قصد باشگاه برای قطع همکاری نیست، اما از تغییر سیاست اولدترافورد خبر می‌دهد. آن‌ها از تیمی که در سال‌های اخیر ناامیدکننده ظاهر شده‌ انتظار چندانی ندارند. برونو فرناندز در مصاحبه با DAZN پرتغال پیرامون اخبار رسانه‌های نزدیک به منچستریونایتد گفت:

در این لحظه در مورد چیز دیگری به جز فینال اف‌ای اپ و یورو 2024 فکر نمی‌کنم. جدایی فقط به من بستگی ندارد، درسته؟ به عنوان بازیکن همیشه باید به دنبال ماندگاری در اینجا (منچستریونایتد) باشید اما در همان حال نیز باید از شما بخواهند که بمانید. در این لحظه احساس می‌کنم هر دو طرف چنین چیزی را می‌خواهند (همکاری). به آینده فکر نمی‌کنم. واضح است که فصل جاری از لحاظ فردی و تیمی برای من خوب نبوده است. 

کاپیتان منچستریونایتد ادامه داد:

می‌توانیم فصل را با بردن جام به پایان برسانیم. پس از آن رقابت مهمی مثل یورو را در پیش داریم. اگر بخواهم با شما صادقانه حرف بزنم، به خروج از لیگ برتر تا فینال اف‌ای اپ و پایان یورو 2024 فکر نخواهم کرد. چیزی نمی‌تواند تمرکز من را مختل کند. 

مطابق گزارش نشریه تلگراف، سر جیم رتکلیف و عمر برادا (مدیر اجرایی جدید) به این نتیجه‌ رسیده‌اند که باید سیاست بی‌رحمانه‌ای را در مورد بازیکنان منچستریونایتد به کار بگیرند. سایمون استون از بی‌بی‌سی نیز در مورد برونو فرناندز از الزام ارائه «پیشنهادی بسیار بزرگ» خبر داده است.  

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار