Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی اسماعیلی روز جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیانگر مردمی بودن حاکمیت است، افزود: اصل حضور مردم در امور مختلف کشور به ویژه در انتخابات بسیار حایز اهمیت بوده و در حقیقت این حضور، نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی است.

وی مشارکت ملی در انتخابات، انسجام ملی و تعیین سرنوشت خود را ثمره حاکمیت حکومت جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران طی افزون بر چهار دهه از عمر خود نقش برجسته‌ای از مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشته است و این خصوصیت باید همچنان ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اسماعیلی» با اشاره به اینکه دشمنان نظام عزت، استقلال و اقتدار ملت ایران را بر نمی‌تابند و همواره درصدد دلسرد کردن مردم و بی‌تفاوتی آنان به مساله انتخابات هستند، اضافه کرد: دشمنان به خوبی می‌دانند حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای موجب پایداری و تقویت بیش از پیش ارکان نظام شده و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌کند؛ بنابراین اگر مشارکت عمومی گسترده و انتخابات  آگاهانه باشد مهمترین عامل پیشرفت و ترقی و حیات طیبه در کشور ریل‌گذاری می‌شود.

وی حضور پرشور مردم را به‌مثابه بسته شدن مسیر فرصت‌طلبان توصیف کرد و گفت: حضور پرشور، گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی که مظهر حضور مردم و آزادی ملت ایران در انتخاب سرنوشت خود است، راه را بر دشمنان و فرصت‌طلبان داخلی و خارجی خواهد بست.

«اسماعیلی» ادامه داد: آن چیزی که موجب اقتدار و پایداری ملت ایران می‌شود، اتحاد و انسجام داخلی است که فشارها و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان را در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی کاهش می‌دهد و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی به ویژه بهره‌گیری از نخبگان جوان و تقویت موسسه‌های دانش‌بنیان می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

وی افزود: مردم بابصیرت ایران اسلامی به خوبی می‌دانند جمهوری اسلامی ثمره خون هزاران شهید و جانباز بوده و در سایه رهبری پیامبرگونه به عزت و اقتدار قرار رسیده و هرگز عملی که موجب شادی استکبار جهانی شود، انجام نخواهد داد.

 این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه در انتخابات پیش‌رو نیز همگان باید متحد و یکپارچه در صحنه حاضر شوند، یادآور شد: البته اختلاف سلیقه در جریان انتخابات امری طبیعی است به شرطی که مصلحت عمومی به خطر نیافتد و کشور به دو یا چند قطبی ویرانگر تبدیل نشود. 

به گزارش ایرنا سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان را ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد سال جاری برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان شرقی مجلس یازدهم میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان شرقی مجلس یازدهم انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان شرقی مجلس یازدهم میانه اخبار کنکور جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از مدیریت مجموعه تفریحی سپاهان گفت: مدیریت هماهنگ شهری در این شرکت به خوبی صورت گرفت و شاهد همکاری فراجا، میراث فرهنگی، سازمان‌های شهری در کنار هم هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، با اشاره به سالروز تاسیس شوراها اظهار کرد: یکی از زیبایی‌های جمهوری اسلامی، مردم سالاری است و مصداق بارز آن شوراها است.

وی افزود: در هر دوره شورایی، منتخبان مردم چهار سال در خدمت آن‌ها هستند و با انتخاب شهردار که در راس ۱۵ منطقه شهری و ۱۵ سازمان شهری قرار دارد، این مردم‌سالاری را در عرصه شهری تجلی می‌دهند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز شاهد اقدامات و دستاوردهای شهرداری در حوزه تقویت گردشگری نصف جهان هستیم؛ در شورای اسلامی شهر نیز کمیته گردشگری داریم که هدف ما توسعه گردشگری و توجه به این بخش است و لذا در مقطعی ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافت.

حاج‌رسولی‌ها با تقدیر از مدیریت مجموعه تفریحی سپاهان خاطر نشان کرد: مدیریت هماهنگ شهری در این شرکت به خوبی صورت گرفت و شاهد همکاری فراجا، میراث فرهنگی، سازمان‌های شهری در کنار هم هستیم.

وی گفت: ما در اصفهان برای خودمان تصمیم می‌گیریم و این زیبایی کار شورایی است؛ در مدت ۱.۵ سال دیگر مردم مجدد شورای دیگری را انتخاب می‌کنند و هر حرکتی در این شهربا پشتوانه انتخابات مردمی انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌فرد مجموعه کوه نور تصریح کرد: چنین مجموعه‌ای نه تنها در ایران، بلکه حتی در کشورهای دیگر ندیده‌ام.

کد خبر 749181

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود