Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@13:00:31 GMT

توزیع ۳۳۰۰ بسته معیشتی به نیت ۳۳۰۰ شهید استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۰۰۸۹

توزیع ۳۳۰۰ بسته معیشتی به نیت ۳۳۰۰ شهید استان قزوین

زین العابدین اصلی بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در گفت گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت:  دومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در  سال جدید همزمان با عید سعید فطر در شهرستان قزوین آغاز شده است.

وی ادامه داد:  در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه، ۳۳۰۰ بسته کمک معیشتی به نیت ۳۳۰۰ شهید استان قزوین در مناطق مختلف  شهرستان قزوین از جمله؛ اقبالیه، چوبیندر، محمود آباد، اقبال شرقی، طارم سفلی و الموت های غربی و شرقی توزیع می شود/

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با بیان این که ارزش ریالی هرکدام از این بسته ها ۴ میلیون ریال است، گفت: این بسته ها شامل برنج، روغن، شکر، رب و حبوبات است که با کمک های مومنانه و خالصانه خیرین و همت بسیجیان تهیه و توزیع می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین فرمانده سپاه امام سجاد ع قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود