Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@21:44:21 GMT

سیل مصدومان در اردوی الهلال

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۰۲۰۷

سیل مصدومان در اردوی الهلال

تیم فوتبال الهلال با مصدومیت زیاد بازیکنانش پیش از دیدار با الباطن مواجه شد.

به گزارش ایلنا، باشگاه الهلال باشماری از مصدومان پیش از دیدار فردا مقابل الباطن مواجه شد.

الهلال درحالی فردا به مصاف الباطن می رود که ۴ بازیکنش دچار اسیب دیدگی هستند. محمد البریک، عبدالله عطیف، فواز الطریس و عیون سون مدافع کره ای مصدومان تیم شهر ریاض هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

محمد علیشاهی گفت: در حادثه نخست بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سمند در بلوار «مجد» مشهد که صبح امروز رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری آردی با سمند ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه امروز در محور سرخس به «چاهک» رخ داد که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان