Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استقلال مقابل ذوب آهن از نظر فوتبالی عملکرد خوبی داشت و چه بسا اگر نبود درخشش شهاب گردان یا بد شانسی آنها در زدن ضربات نهایی، نتیجه‌ای به جز شکست آبی پوشان رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: البته همانطور که خود من و خیلی از کارشناسان دیگر از ابتدای فصل اشاره کردیم و هشدارهای لازم را داده‌ایم، خط دفاعی این تیم آسیب پذیر است و معمولاً تحت فشار باز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سابق آبی پوشان گفت: منظورم از خط دفاعی مدافعان نیستند. مدافعان استقلال نفر به نفر خوب هستند و اگر آنها را تک به تک بررسی کنیم می‌بینیم جزو بهترین مدافعان هستند. اما در کنار هم هماهنگی لازم را ندارند و در بسیاری از بازی‌های این فصل چه در لیگ برتر و چه در آسیا این موضوع برای تیم دردسر ساز شده است. مجیدی و دستیارانش باید همه تلاش خود را برای رفع این مشکل انجام بدهند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: البته منظور من به آن یک اشتباه فردی عارف غلامی نیست. هرچند آن اشتباه کمر شکن بود، اما این اشتباهات اجتناب ناپذیر است و هر مدافع بزرگی در دنیا هم ممکن است مرتکب آن شود. منظورم به طور کلی ناهماهنگی در قلب دفاع است که با چرخشی بازی دادن بازیکنان بیشتر هم می‌شود.

نوری با اشاره به دربی پیش رو گفت: این جمله کلیشه‌ای را تکرار می‌کنم که حساب دربی از همه بازی‌ها جداست و به هیچ وجه نباید شرایط و بازی‌های قبل را برای پیش داوری در آن بازی ملاک قرار داد. هر دو تیم برای این بازی خاص با شرایطی متفاوت نسبت به آنچه دارند وارد زمین می‌شوند و این موضوع شرایط آن بازی را متفاوت می‌کند.

وی اضافه کرد: استقلال در جدول شرایط مناسبی نسبت به دو تیم بالای جدول ندارد و این بدان منزله است که آنها محکوم به پیروزی در این بازی هستند و حتی مساوی هم به درد این تیم نمی‌خورد. لذا بچه‌های ما باید از همه انرژی خود برای پیروزی در این بازی استفاده کنند.

عضو سابق کمیته فنی آبی پوشان تصریح کرد: رسیدن مصدومان به خصوص غفوری و اسماعیلی شرایط استقلال را بهبود می‌بخشد و من امیدوارم مجیدی نسبت به داشته‌هایش برای این بازی بهترین تصمیم را بگیرد. پرسپولیس مقابل سپاهان هم نشان داد می‌تواند آسیب پذیر باشد و با یک آنالیز خوب و دست گذاشتن روی نقاط ضعف این تیم، می‌شود به خواسته‌ها که همان پیروزی در این بازی است رسید.

کد خبر 5209394

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نوری تیم فوتبال استقلال تهران دربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس دربی 95 دربی فرهاد مجیدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مهدی طارمی ورزش همگانی کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است