Web Analytics Made Easy - Statcounter

سند مالکیت فردی سه هزار متر مربع از اراضی منابع طبیعی در فرهنگ شهر گرگان با ورود دستگاه قضایی ابطال شد. خبرگزاری میزان - پیگیری جهت ابطال اسناد مالکیت اشخاص در اراضی ملی از موضوعات مورد اهتمام دستگاه قضایی در استان گلستان است.

در این زمینه مقرر شد تا با توجه به صدور سند کاداستر، متصرفین غیرقانونی شناسایی و به دادسرا معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون در سطح حوزه شهر گرگان بسیاری از اسناد مالکیت که در اراضی ملی به نام اشخاص حقیقی صادر شده توسط دادستانی شناسایی و در راستای حفظ حقوق عامه دستورات لازم به ادارات منابع طبیعی و راه و شهرسازی جهت طرح دادخواست ابطال اسناد موصوف صادر شده است که در یک نمونه در فرهنگ شهر، دعوی اداره منابع طبیعی منجر به ابطال سند مالکیت فردی به مساحت سه هزار متر مربع شد.   بیشتر بخوانید: صدور بیش از ۲۳۰ هزار سند مالکیت کاداستری در استان فارس جلوگیری از دپوی زباله در حریم مناطق جنگلی و مرتعی با توجه به لزوم حفظ محیط زیست از مسائل مورد تاکید دادستانی در استان گلستان است.

در این زمینه، با توجه به اینکه علی رغم مکاتبات قبلی دادستانی همچنان در مناطق جنگلی، مرتعی و رودخانه‌ها زباله دپو می‌شود، دادستانی استان گلستان مجدداً مراتب را به ادارات منابع طبیعی و محیط زیست استان گلستان متذکر شد تا نسبت به اعلام جرم علیه افراد متخلف اقدام کنند که با وصول گزارش از مراجع موصوف موضوع در حال اقدام است.

انتهای پیام/ برچسب ها: کاداستر تثبیت مالکیت دادگستری گلستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاداستر تثبیت مالکیت دادگستری گلستان استان گلستان منابع طبیعی سند مالکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر یکشنبه در حاشیه واگذاری اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن در جنوب استان بوشهر اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن برای تأمین مسکن افراد کم درآمد، اسناد مالکیت ۲ پلاک جمعاً به میزان ۸۷۴ هکتار که به مدت ۱۸ سال با پلاک‌های مجاور، تداخل داشته صادر شد.

وی افزود: پس از رفع تداخل، اسناد آن در کمترین زمان در ثبت شهرستان عسلویه، ثبت و اسناد آن صادر و به متقاضیان واگذار شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون اسناد مالکیت ۱۴۷۴ هکتار زمین دولتی برای طرح نهضت ملی مسکن صادر شده است.

وی گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات مستمر صورت گرفته، استان بوشهر در بین استان‌های کشور، رتبه نخست در صدور اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن را کسب کرده است.

کد خبر 6090982

دیگر خبرها

  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال