Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:26:45 GMT

حضور چهار کاراته‌کا در رقابت‌های نهایی انتخابی المپیک

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۰۵۲۲

حضور چهار کاراته‌کا در رقابت‌های نهایی انتخابی المپیک

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان رقابتهای کاراته کسب امتیاز ورودی المپیک از طریق سیستم رنکینگ، آخرین مرحله از رقابتهای گزینشی کاراته در اوزان المپیکی طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ خردادماه به میزبانی فرانسه در سالن «پیردوکوبرتن» شهر پاریس برگزار خواهد شد.

این رقابتها در اوزان المپیکی ۶۷-، ۷۵- و ۷۵+ کیلوگرم مردان، ۵۵-، ۶۱- و ۶۱+ کیلوگرم زنان و کاتای انفرادی مردان و زنان برگزار خواهد شد که تاکنون ۲۲۱ کاراته کا از ۵۱ کشور ثبت نام کرده‌اند و طبق پیش بینی سایت فدراسیون جهانی ۸۰۰ کاراته کا برای کسب ۲۴ سهمیه به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه کشورها می‌توانند در اوزان و بخش‌هایی که از طریق سیستم رنکنیگ موفق به کسب سهمیه نشده‌اند کاراته کاهای خود را به این مسابقات اعزام کنند.

از ایران نیز نام چهار کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته برای حضور در این دوره از رقابتها روی سایت رسمی مسابقات ثبت شده است. فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، امیر مهدیزاده در کومیته وزن ۶۷- کیلوگرم و رزیتا علیپور در وزن ۶۱- کیلوگرم برای کسب سهمیه المپیک راهی پاریس خواهند شد.

کلیه کاراته کاهایی که موفق به کسب یکی از مدال‌های طلا، نقره و برنز شوند به صورت مستقیم جواز حضور در المپیک را دریافت خواهند کرد.

کد خبر 5210600

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کسب سهمیه المپیک تیم ملی کاراته فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس دربی 95 دربی فرهاد مجیدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مهدی طارمی ورزش همگانی کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران کاراته کا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک

ملی‌پوش شمشیربازی فلوره زنان ایران از رسیدن به سهمیه المپیک پاریس بازماند.

به گزارش ایسنا، مسابقات شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا به میزبانی امارات در حال برگزاری است. نماینده ایران در اسلحه فلوره زنان نتوانست سهمیه المپیک را به دست بیاورد. زهرا کارگر موفق نشد از مرحله گروهی وارد جدول حذفی شود از این رو وداع زودهنگامی با بازی‌های المپیک داشت.

او در مرحله گروهی چهار بازی‌اش را واگذار کرد و تنها یک پیروزی داشت. در اسلحه فلوره زنان ۱۴ شمشیرباز شرکت کردند و کارگر در رده دوازدهم قرار گرفت.

فرد قهرمان سهمیه المپیک پاریس را به دست می‌آورد.

شمشیربازی ایران تنها در سابر مردان موفق به گرفتن سهمیه المپیک شده است.

نتایج ملی‌پوش فلوره زنان ایران به شرح زیر است:

مرحله گروهی

زهرا کارگر صفر - سوفیا آکتایوا از قزاقستان ۵

زهرا کارگر صفر - کاتانتان از فیلیپین ۵

زهرا کارگر ۲ - آشیتا از هند ۵

زهرا کارگر ۵ سمیه البونان از بحرین ۳

زهرا کارگر ۲ - الیوسووا از ازبکستان ۵

زهرا کارگر ۳ - چایاناتفات از تایلند ۵

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند