Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:26:35 GMT

بیانیه بسیج دانشجویی قزوین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۰۷۰۵

بیانیه بسیج دانشجویی قزوین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هسته بین‌الملل ناحیه بسیج دانشجویی قزوین با صدور بیانیه‌ای نسبت به حمله رژیم صهیونیستی به غزه و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین  واکنش نشان داد، در این بیانیه آمده است:

اکنون ۴۲ سال از ابتکار تاریخی و ماندگار امام راحل ره در نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت سرزمین اشغال شده ی فلسطین و عالم اسلام با تحولات زیادی رو به رو شده و برای آزادی فلسطین و قدس شریف راه حل های گوناگونی تجربه شده است. امروز تصویری از گذشته در مقابل چشم ماست که ارتش رژیم صهیونیستی در ۶ روز ارتش های عرب را زمین گیر کرد و گروه های سیاسی فلسطینی آزادی سرزمینشان را در لابه لای صفحات توافق نامه ها و مابین گفت و گو های سیاسی سازشکارانه با دشمن صهیونیستی جست و جو می کردند. حاصل آن رفتار ها گسترش غده ی سرطانی اسرائیل در سرزمین پاک فلسطین بود.

اتفاقات بی سابقه ای که در روز های اخیر در سرزمین های اشغالی در حال وقوع است مسلما در تاریخچه ننگین دشمن صهیونیستی بی سابقه است. برای اولین بار موشک های گروه های مقاومت به پایتخت اسرائیل اصابت می‌کند و آن صهیونیست غافلگیر شده را وادار می‌کند عریان و سراسیمه از منزل غصبی اش خارج شود.

و‌این حکایت تکراری یهود است که به دیوارهای قلعه‌اش دل ببندد حال آنکه دست‌های خیبرشکن مومنین بسیار توانمندتر از قلعه‌های آنهاست.

الحشر
هُوَ الَّذِی أَخْرَجَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتَابِ مِن دِیَارِهِمْ لِأَوَّلِ الْحَشْرِ مَا ظَنَنتُمْ أَن یَخْرُجُوا وَظَنُّوا أَنَّهُم مَّانِعَتُهُمْ حُصُونُهُم مِّنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُم بِأَیْدِیهِمْ وَأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ
ﺍﻭﺳﺖ ﻛﻪ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥِ ﺍﺯ ﺍﻫﻞ ﻛﺘﺎﺏ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻧﺨﺴﺘﻴﻦ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺭﺍﻧﺪﻥ ﺩﺳﺘﻪ ﺟﻤﻌﻲ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺭﺍﻧﺪ . [ ﺷﻤﺎ ﺍﻫﻞ ﺍﻳﻤﺎﻥ ] ﺭﻓﺘﻨﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﮔﻤﺎﻥ ﻧﻤﻰ ﺑﺮﺩﻳﺪ ، ﻭ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﭘﻨﺪﺍﺷﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺣﺼﺎﺭﻫﺎ ﻭ ﺩژﻫﺎﻱ ﺍﺳﺘﻮﺍﺭﺷﺎﻥ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺧﺪﺍ [ ﺍﺯ ﺗﺒﻌﻴﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺑﻪ ﺩﺭﻱ ﺁﻧﺎﻥ ] ﺟﻠﻮﮔﻴﺮﻱ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻛﺮﺩ ﻭﻟﻲ [ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﻛﻮﺑﻨﺪﻩ ] ﺧﺪﺍ ﺍﺯ ﺁﻧﺠﺎ ﻛﻪ ﮔﻤﺎﻥ ﻧﻤﻰ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﺑﻪ ﺳﺮﺍﻏﺸﺎﻥ ﺁﻣﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺩﻝ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺭﻋﺐ ﻭ ﺗﺮﺱ ﺍﻓﻜﻨﺪ ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍﻱ ﻛﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﻭﻳﺮﺍﻥ ﻛﺮﺩﻧﺪ . ﭘﺲ ﺍﻱ ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺑﻴﻨﺶ ﻭ ﺑﺼﻴﺮﺕ ! ﻋﺒﺮﺕ ﮔﻴﺮﻳﺪ .(٢)

رحمت خدا بر سرداران شهید، سلیمانی و تهرانی مقدم که با جهاد مقدس خود ابتکار عمل و برگ برنده را در دستان توانمند مقاومت قرار دادند.

شرایط آشفته سیاسی و اکنون نظامی رژیم کودک کش صهیونیستی بر پیش بینی رهبر معظم انقلاب صحه می‌گذارد و به فضل خدا امت مسلمان پایان حیات این رژیم سفاک را پیش از پایان ۲۵ سال وعده داده شده خواهند دید.

در این شرایط، ملت مسلمان و ظلم ستیز ایران ۲ خواسته ی مشخص دارد :
نخست از دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان ها و نهاد های مسئول می‌خواهیم که در کنار افتخارآفرینی میدان، از ابزار دیپلماسی جهت همگرایی دولت های مسلمان و تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی استفاده حداکثری را ببرند. لازم به ذکر است سکوت و  انفعال فعلی در شأن ملت مبدع روز قدس نیست.
و دوم از قوای نظامی و دستگاه های اطلاعاتی می‌خواهیم با هوشیاری حداکثری مانع خرابکاری ها و اقدامات شیطانی دشمن صهیونیستی که مانند غریقی به هر مستمسکی چنگ‌ میزند شوند تا مبادا ملت پرافتخار ایران و محور مقاومت در سایه ی غفلت ها و عدم هوشیاری ها مورد آسیب شیطانی صهیونیست ها قرار گیرد و داغ هر نوع آسیبی به این ملت در دل‌های کور صهیونیست بماند.

جهت شادی ارواح مطهر شهدای مقاومت، مخصوصا شهید سلیمانی و تهرانی مقدم و شهدای فلسطین در روز های اخیر صلوات.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین بسیج دانشجویی قزوین حمایت از مردم فلسطین بیانیه ی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم

به نقل از رسانه‌های عربی، مقاومت اسلامی بحرین امروز (شنبه) از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در شهر «ام الرشراش» (ایلات) در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد و با صدور بیانیه‌ای افزود: این حمله پهپادی روز پنجشنبه ۲ مه میلادی (۱۳ اردیبهشت) به وسیله پهپاد و در حمایت از مردم مقاوم غزه انجام شد.

در این بیانیه آمده است که عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه رژیم اسرائیل تا رفع محاصره و توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه، متوقف نخواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • قدردانی حماس از تجمعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه