Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان پس از عدم کسب سهمیه المپیک توسط سهراب مرادی، طی پیامی از تلاشهای بی وقفه این قهرمان ارزشمند تقدیر کرد.

به گزارش برنا؛ متن پیام  منتشر شده از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بدین شرح است:

پهلوان سهراب مرادی عزیز؛  شب گذشته یکبار دیگر برای به دست آوردن دل مردمت و برای شادی ملتت به روی تخته رفتی و علی رغم مصدومیت های طاقت فرسا، با پولاد سرد مبارزه کردی، همه مردم کشورت تلاش و ممارست شما را در این مدت دیدند، مردم هم اگاهند که با رنج مصدومیتهای مکرر زحمتت را برای به دست آوردن دل آنها کشیدی و متعهدانه تلاش کردی اما مصدومیت مانع شد، این تلاش ات را ارج مَی نهیم و همت والایت را پاس می داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهراب عزیز تو برای همه ملتت یک پهلوان ملی هستی و یقین دارم زمانی که به پیشنهادات اغوا کننده کشورهای بیگانه جواب رد دادی و پای وطن و مردمت ایستادی، برای ابد طلایی و ماندگار شدید.

اینجانب به نمایندگی از جانب جامعه ورزش استان یکبار دیگر تلاش وافر و همت والایت را پاس می دارم و از درگاه رب العالمین سلامتی و بهروزیت را مسالت می نمایم.

 سید محمد طباطبایی

  مدیر کل ورزش و جوانان   استان اصفهان

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان شادی جامعه وزنه برداری سهراب مرادی سهمیه المپیک ورزش و جوانان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، یکی از موضوعات مهمی که بحث آن بیش از قبل مطرح شده، بحث پرداخت حق پخش تلویزیونی توسط صدا و سیما است. موضوعی که امروز و در حاشیه در حاشیه جلسه هیأت دولت، از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز پرسیده شد.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس پاسخ داد: موضوع حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست، حق پخش متعلق به ورزش کشور بوده و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و باید این گره باز شود.

هاشمی اضافه کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه، موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تنظیم می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد، موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: حق پخش، حق ورزش است و باید به ورزش داده شود. طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند. لذا این یک موضوع اساسی است و ان‌شاءالله این کار صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • ژاکت مدیر بایرن خبرساز شد: بیش از ۳۰ سال قدمت!
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر