Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@09:04:21 GMT

داستان سرقت سردیس یک هنرمند در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۰۸۵۱

داستان سرقت سردیس یک هنرمند در شیراز

ایسنا/فارس انعکاس خبر مفقود شدن سردیس "رحیم هودی" هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران و شیراز، در شبکه‌های اجتماعی، در حالی رسانه‌ای شد که به گفته مطلعان، ۵ روز پیش حادث شده است.

خبر مفقود شدن سردیس "رحیم هودی" پیشکسوت تئاتر ایران و شیراز، در حالی از عصر پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت و همزمان با آخرین روز هفته شیراز، در صفحات شبکه‌های مجازی دست به دست شد که سرقت قبل از دوشنبه هفته گذشته، حادث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر که در استوری شبکه‌های اجتماعی برخی از فعالان حوزه فرهنگ و هنر نیز بازنشر داشته، منجر به واکنش رسمی از سوی مسئولان هیچ یک از دستگاه‌های متولی نشده است.

معاون ارشاد فارس در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه، اکنون ۵ روز از وقوع این سرقت می‌گذرد اضافه کرد که سردیس یاد شده، در محوطه مقابل تالار حافظ ارشاد فارس نصب بوده است.

بهروز مرامی تاکید کرد که اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، اقدامات لازم برای پیگیری این رخداد را انجام داده است.

به گزارش ایسنا، سردیس یاد شده، به سفارش شهرداری شیراز طراحی و توسط عبدالعلی قصرالدشتی مجسمه ساز شیرازی از بُرنز ساخته و در مقابل تالار حافظ نصب شده بود.

این سردیس، در محوطه‌ی پیاده‌راه مقابل تالار حافظ و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نصب شده است؛ محوطه‌ای که به دلیل اهمیت آن، مملو از دوربین‌های مدار بسته اعم از نظارت تصویری و کنترل تردد و ... است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تئاتر شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور صابر جعفری کافی‌آباد، رئیس مرکز، و سجاد یاهک، معاون مرکز، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار خواهد شد. 

در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله پژوهشی مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی داده خواهد شد.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز  مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری خواهد بود.

در این نشست همچنین درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیح داده خواهد شد.

از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران  و اصحاب رسانه دعوت می‌شود در این نشست خبری شرکت فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد