Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:41:18 GMT

هواپیمایی سقوط نکرده است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۰۹۵۶

هواپیمایی سقوط نکرده است

حسن رضایی فر مدیر کل دفتر سوانح سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ساعاتی پیش خبری مبنی بر سقوط هواپیمایی دو نفره در شرق تهران منتشر شد،  گفت: تیم های عملیات و جستجو سازمان هواپیمایی به سرعت در منطقه "تلو" حاضر شدند.

او ادامه داد: در منطقه تلو فرودگاه سپهر قرار دارد که هواپیماهای سبک و فوق سبک در آنجا فعالیت می کند بنابراین به سرعت اورژانس و نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام می شوند اما به هیچ عنوان آثاری از سقوط هواپیما در آنجا دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

سقوط هواپیمای دو نفره در شرق تهران

او ادامه داد: با اداره کل منابع هواپیما هم صحبت انجام شد حتی فلایت چک هم هم پروازی نداشتن و ما با بخش نظامی و غیر نظامی هم صحبت و هماهنگی صورت گرفت هیچ پروازی در این منطقه صورت نگرفته است.

رضایی فر بیان کرد: پس از دریافت خبر سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک عملیات تجسس ‌و نجات در منطقه انجام پذیرفت اما موردی یافت نشده است.

بنابراین تاکنون خبر سقوط هواپیمای فوق سبک مورد تایید نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سقوط هواپیما سازمان هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد

دریافت 7 MB

بهروز اسکندرنیا رئیس هیأت تیراندازی مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

وی یادآور شد: علی دوستی ملی‌پوش مازندرانی اهداف پروازی بوده که به تازگی از مسابقات جهانی انتخابی المپیک دوحه قطر بازگشته است.

گفتنی است: مراسم اهدای مدال با حضور ناصر رسولی دبیرکل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

کد خبر 6096168

دیگر خبرها

  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود