Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@17:15:44 GMT

کشف بیش از 20 تن روغن مایع خوراکی احتکاری در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۰۹۶۴

کشف بیش از 20 تن روغن مایع خوراکی احتکاری در زاهدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 20 تن روغن مایع خوراکی احتکاری، در بازرسی از یک منزل مسکونی در شهر زاهدان خبر داد.

 حسین علیزاده مقدم اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی روغن مایع خوراکی در یک منزل مسکونی در شهر زاهدان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی، روز گذشته به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن استان وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در بازرسی از این منزل مسکونی، 20تن و ۵۵۰ کیلو گرم روغن مایع خوراکی احتکاری را در قالب بطری های یک لیتری کشف کردند.

علیزاده مقدم خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کالای کشف شده توسط کارشناسان اداره صنعت و معدن استان 4 میلیارد و یکصد میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به معرفی یک فرد متخلف به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به احتکار و قاچاق کالا و ارز را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کرده و خدمتگزاران خود را در این راه یاری کنند.فارس

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: روغن مایع خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن همتی فر شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه حوالی عصر سه شنبه حادثه انفجاری در خیابان شریف واقفی این شهرستان رخ داد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در همان دقایق اولیه اقدام به خاموش کردن آتش کردند و سپس عملیات آواربرداری از محل حادثه آغاز شد، افزود: متأسفانه یک نفر ساکن این منزل مسکونی فوت کرده است و کار آواربرداری در حال انجام بوده تا شخص دیگری زیر آوار باقی نمانده باشد.

وی تأکید کرد: علت حادثه هنوز مشخص نبوده و نیروها پس از آواربرداری و انجام اقدامات کارشناسی علت را اعلام می‌کنند.

کد خبر 6093630

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت