Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@16:16:37 GMT

رونمایی از پیراهن فصل جدید پاری سن ژرمن

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۱۰۳۶

رونمایی از پیراهن فصل جدید پاری سن ژرمن

باشگاه پاری سن ژرمن از پیراهن خانگی فصل جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از لوپاریزین، باشگاه پاری سن ژرمن صبح امروز به طور رسمی از پیراهن خانگی خود برای مسابقات فصل پرده برداری کرد. پیراهن های فصل آینده این باشگاه توسط برند جوردن تهیه خواهد شد که مالکیت آن به خانواده مایکل جوردن بسکتبالیست مشهور تعلق دارد و مانند همیشه شمال مولفه های سنتی باشگاه پاریسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهارمین فصل همکاری باشگاه پاریسی با برند جوردن است اما برای اولین بار خواهد بود که لوگوی این برند روی پیراهن خانگی باشگاه پاری سن ژرمن نقش می بندد. 

در طراحی این لباس تلاش شده از پیراهن های بسکتبالیست ها الهام گرفته شود و جنس تمام لباس ها به طور کامل از پلی استر بازیافت شده است.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد رقابت نزدیک در برترین بازیکنان قرن؛ علی کریمی به علی پروین رسید / نتایج تیم منتخب قرن (6) کرمانی مقدم و شاه محمدی: تهدیدمان می کردند در دربی تکل نزنید / بعد از دربی جنجالی در زندان بازی کردیم تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس قرارداد دو ساله آگوئرو با بارسلونا پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا امضا می شود / رادیو کاتالونیا بی اعتنایی سادیو مانه به سرمربی لیورپول؛ وینگر سنگالی به کلوپ دست نداد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن باشگاه پاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس

باشگاه بایرن مونیخ به طور رسمی از پیراهن اول خود برای فصل آینده رونمایی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن‌ جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل 25-2024 به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم