Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان با پیروزی تیم‌های پالایش نفت آبادان و سایپا تهران به پایان رسید. به گزارش ایسنا، هفته سوم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال زنان جمعه، ۲۴ اردیبهشت با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که طی آن تیم‌های پالایش نفت آبادان و سایپا تهران مقابل حریفان خود پیروز شدند.

 پالایش نفت آبادان امروز مهمان هیات فوتبال خراسان رضوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سهیلا ملمولی برای نفت و سارا شیربیگی برای مشهد گل‌زنی کردند. 

در نیمه دوم نفت توسط الهام عنافجه و نسا احدی گل‌های دوم و سوم خود را وارد دروازه حریف کرد که در نهایت این دیدار با حساب چهار بر یک به سود تیم آبادانی تمام شد.

با این نتیجه نفت هفت امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. 

سایپا هم در تهران میزبان ملی حفاری اهواز بود. در نیمه اول این دیدار فهمیه زارعی برای حفاری گل‌زنی کرد و تیم خود را پیش انداخت و پس از آن فاطمه پاپی گل دوم را به ثمر رساند.

با شروع نیمه دوم نسترن مقیمی برای سایپا گلزنی کرد، در ادامه این تیم به پاورپلی روی آورد و مقیمی بازی را به تساوی دو بر دو کشاند. فاطمه تراهی هم به فاصله چند دقیقه گل سوم و چهارم سایپا را به ثمر رساند. در دقایق پایانی حفاری پاورپلی کرد و توسط سحر پاپی به سومین گل رسید اما در آخرین ثانیه‌های مسابقه، فاطمه تراهی هت تریک کرد و گل پنجم سایپا را به ثمر رساند. 

جدول رده‌بندی مرحله نهایی لیگ به شرح زیر است:

پالایش نفت‌ آبادان، ۷ امتیاز،  تفاضل گل ۴

سایپا تهران، ۶ امتیاز، تفاضل گل ۲

هیات فوتبال خراسان رضوی، ۳ امتیاز، تفاضل گل ۱-

ملی حفاری اهواز، ۱ امتیاز، تفاضل گل ۶-

در هفته چهارم این مسابقات سایپا میزبان هیات فوتبال خراسان رضوی است و پالایش نفت آبادان هم به مصاف ملی حفاری اهواز می‌رود.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان جام قهرمانی به تیمی می‌رسد که بیشترین امتیاز را کسب کند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال زنان فوتسال لیگ برتر فوتسال زنان فوتسال زنان پالایش نفت نهایی لیگ تفاضل گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!

به گزارش ورزش سه، اورتون را به جرات می‌توانیم جزو بدشانس ترین تیم های این فصل فوتبال اروپا بنامیم. تیمی که در نقل و انتقالات تابستانی اقدام به خرید چند مهره قابل توجه کرد تا پس از سال ها دوباره نتایج خوبی کسب کند و همانند سال های نه چندان دور کابوس مدعیان قهرمانی شود.

اوضاع برای این تیم بد پيش نمی‌رفت اما به یکباره خبر کسر ۱۰ امتیاز از تافی ها منجر به سقوط چند رتبه ای این تیم در جدول و البته تضعیف روحیه شدید عوامل تیم شد تا اورتونی که از دیدگاه خیلی ها شانس کسب سهمیه اروپایی را داشت، یک شبه به رتبه های انتهایی جدول سقوط کند و کام تافی ها دوباره تلخ شود.

نتایج خوب اورتون بعد از کسر امتیاز ۱۸۰ درجه تغیر کرد و این تیم حتی به رتبه نوزدهم هم رسید اما چند پیروزی در اواخر نیم فصل آبی ها را موقتا از کابوس سقوط نجات داد. هرچند ۴ امتیاز از ۱۰ امتیاز کسر شده به این تیم برگشت اما دیگر بازیکنان روحیه سابق برای کسب موفقیت در فصل جاری را نداشتند و با کم شدن دوباره ۲ امتیاز بار دیگر شاگردان دایچ خود را در رتبه های انتهایی جدول دیدند.

اتفاقی که با شکست عجیب و ۶ گله مقابل چلسی همراه شد و هواداران این تیم را به لبه پرتگاه سقوط هدایت می‌کرد. تافی ها پیش‌از دربی مرسی ساید موفق به شکست ناتینگهام فارست هجدهمی جدولی شدند تا آشیانه امنی را پیش از نبرد حیثیتی مقابل لیورپول بدست آورند.

در حالی که تا پیش از بازی هم شاید خوش بین ترین هوادار اورتون انتطار چنین نتیجه ای را نداشت اما این تیم خستگی یک فصل را با کسب یک پیروزی شیرین و بزرگ برابر لیورپول ازتن هواداران به در کرد و پس از مدت ها شادی را به آبی دوست های بندرلیورپول هدیه کرد تا حالا آن ها بعد از مدت ها مقابل چشم لیورپولی ها به جشن و پایکوبی بپردازند.

پیروزی ای که می‌تواند آغازی رویایی برای دوباره برخواستن تیم قدیمی و ریشه دار اورتون باشد و پس از سال ها این تیم دوست داشتنی به جایگاه واقعی خود بازگردد.

ارزش کار شاین دایچ و تیمش زمانی بیشتر می‌شود که آن ها موفق به شکستن طلسم ۱۴ ساله نبردن لیورپول در گودیسون پارک شوند.

این تیم حالا با اختلاف هشت امتیازی با منطقه سقوط، حاشیه امنی در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت های لیگ جزیره برای خود  ایجاد کرد و برای فصل پیش رو برنامه ریزی می‌کند.

دیگر خبرها

  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت