Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: یکی از راه ها و ابزار دشمن در این جنگ ترویج سبک زندگی غربی است که پنهانی ترین و خطرناک ترین لایه جنگ فرهنگی دشمن است بنابراین هم مردم و هم مسئولین در این زمینه وظیفه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب از آحاد جامعه و انقلابیون، تشکیل دولت جوانان حزب الهی است که علاج همه مشکلات کشور است البته اجرای این مطالبه موانعی پیش رو دارد که بزرگترین آنها ممکن است در درون خود جریان انقلاب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




امام جمعه آسمینون خاطرنشان کرد: انتخابات ۱۴۰۰ یکی آزمون بزرگ برای کلیه مردم مخصوصا برای مدعیان دینداری، ولایتمداری و ایران دوستان است بنابراین همه ما باید مواظب باشیم چرا که ممکن است عده‌ای به دنبال تخریب شورای نگهبان و نهادهای انقلابی و به تبع آن به دنبال راه‌اندازی فتنه و برهم زدن نظم، امنیت و آرامش کشور باشند.


وی با اشاره به تحولات اخیر منطقه و جهان و در خصوص اخبار مربوط به مذاکرات ایران و عربستان، ابراز کرد: عربستان داعش را برای این که به قول بن سلمان جنگ را به داخل ایران بکشاند حمایت کرد، جنگ بی‌سابقه علیه ملت مظلوم یمن را به راه انداخت تا به زعم خودشان دست ایران را از منطقه غرب آسیا کوتاه کنند الان چه شده است که بن سلمان به مذاکره با ایران تن داده و در برابر ایران کوتاه آمده است.


حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: اولین دلیل گسترش نفوذ منطقه‌ای و عمق راهبردی ایران علی ‌رغم هزینه‌ های صدها میلیارد دلاری که نتیجه ای نگرفتند، تضعیف حامیان منطقه ای و تنها ماندن در جنگ نابرابر با یمن از سوی آمریکا و دومین دلیل چرخش مواضع این است که عربستان در باتلاق یمن گیر کرده است و تنها راه نجات خود را در مذاکره با ایران می‌بیند.


خطیب جمعه آسمینون اظهار کرد:  سومین دلیل قدرت بازدارندگی فعالیت ایران و دستیابی به دانش پایه و نیل به تراز بی‌نظیر ایران است اکنون ایران در منطقه غرب آسیا قدرت برتر است که ثمره شیرین مقاومت مردان میدان جهاد و مقاومت همچون شهید سلیمانی و مدافعان حرم و مقاومت اسلامی در منطقه است.


وی تصریح کرد: ایران دست برتر را در میز مذاکره دارد با این همه ایران انقلابی به خوبی می‌داند چرخش آل سعود تاکتیکی است و نه راهبردی، این کوتاه آمدن از سر اجبار است که مقاومت اسلامی با محوریت مقاومت برای ارتجاع عربی و دشمن عبری و غربی رقم زده است بنابراین با هوشمندی و مراقبت این مذاکرات را دنبال می کند.

 
حجت الاسلام احمدی نیک عنوان کرد: رویداد دیگر این روزهای منطقه فصلی نوین در دفاع مقدس مردم مقاوم فلسطین است آن هم با تغییر موازنه قدرت و معادلات قدس شریف و فلسطین اشغالی است.


امام جمعه آسمینون با بیان این مطلب که علی رغم تحرکات وحشیانه صهیونیست‌ها ۲ اتفاق بزرگ در حال وقوع است، افزود: اتفاق اول مردم قدس و کرانه باختری رود اردن به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر جای هیچ مماشاتی نیست و تنها راه مبارزه مسلحانه و مقاومت مسلحانه است و اتفاق دوم این که مقاومت غزه، حماس و جهاد اسلامی در این دوران دفاع مقدس هموطنان خود را تنها نگذاشتند و با موشک باران اسرائیل به کمک مردم ستمدیده خود آمدند و معادلات را بر هم زدند و این اتحاد گروه‌های مبارز فلسطینی و ثمره خون شهدا به خصوص سید الشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی است.


وی با اشاره به سی ‌اردیبهشت روز ملی جمعیت، بیان کرد: جمعیت موهبت و نعمتی عظیم است رهبر انقلاب اسلامی از سال ۱۳۹۰ تاکنون بیش از ۳۰ بار نسبت به مسئله جمعیت و فرزند آوری تاکید داشته و سیاست‌های کلی خانواده و جمعیت را ابلاغ کردند.


حجت الاسلام احمدی نیک خاطرنشان کرد: محورهای اصلی سخنان رهبری در خصوص مواردی همچون افزایش نرخ باروری، جوان سازی جمعیت، رفع موانع ازدواج وتسهیل آن، ایجاد تسهیلات فرزندآوری، فرهنگ سازی در امر فرزندپروری و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، توانمندسازی جمعیت در سنین کار، حفظ و جذب جمعیت در روستاها و مناطق مرزی و کم تراکم، جزایر و سواحل است.



خطیب آسمینون تاکید کرد: جمعیت یکی از اصلی‌ترین مولفه های ایران قوی است و امروز دشمن روی تضعیف این مولفه کار می کند البته از سال ها پیش شروع کرده است بنابراین جنگ جمعیتی خطرناک ترین جنگ بر علیه ایران قوی است.



وی تصریح کرد: یکی از راه ها و ابزار دشمن در این جنگ ترویج سبک زندگی غربی است که پنهانی ترین و خطرناک ترین لایه جنگ فرهنگی دشمن است بنابراین هم مردم و هم مسئولین در این زمینه وظیفه دارند.


وی ضمن درخواست از فرماندار، دادستان شهرستان منوجان، مدیر کل دادگستری و استاندار  کرمان، عنوان کرد: تقاضا داریم مسئولین به طور جدی به مشکلات کارگران زحمتکش مظلوم معدن آسمینون رسیدگی کنند.



در خاتمه با اشاره به آغاز ثبت نام حوزه های علمیه، گفت: از جوانان مستعد و متدین می خواهم که به حوزه‌های علمیه بروند و لباس سربازی امام زمان (عج) بپوشند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز ترویج سبک زندگی جمعه آسمینون خطرناک ترین حجت الاسلام احمدی نیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس

 به گزارش تابناک، سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت که بریتانیا با آغاز حملات هوایی غیرقانونی به خاک یمن از ژانویه گذشته، خود را به هدف قانونی برای اقدامات دفاعی یمنی‌ها تبدیل کرده است. اگر انگلیس و آمریکا فکر می‌کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسرائیل) به ارمغان می‌آورد، کاملاً نادان هستند.

وزیر دفاع انگلیس اخیرا در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شده بود که «ایران مسؤول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی نیابتی از جمله حماس، حزب‌الله و انصارالله، گروه‌های مقاومت مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است».

همچنین وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد در اقدامی متقابل هشت فرد و پنج نهاد انگلیسی را به دلیل اقدامات عامدانه در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تحریم قرار می‌دهد.

نام گرنت شاپس، وزیر دفاع انگلیس نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

شاپس در واکنش به این تحریم، ایران و نیروهای مقاومت منطقه را به بی‌ثبات‌کردن منطقه متهم کرد و مدعی شد: «اگر ایران فکر می‌کند این تحریم‌ها کسی را می‌ترساند، کاملا در اشتباه است».

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • ایران معادله صهیونیست‌ها را بهم زد
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • تبیین و ترویج اندیشه های مهدوی در عصر شیخ الائمه
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد